TurbOla skrev:
Stephane_ skrev:
RichiB skrev:
tack ska du ha!
JAg tycker också det var många bilar med tanke på vädret! :-)
MEn kollar man i tråden på HBGSR forumet så är det ett par stycken som hackar på träffen för att det var så lite vilar o på att det inte var några värsting bilar!
Sådant blir man riktigt lack och ledsen på!
Fattar inte vad de förväntar sig!!!???
men snälla va tror dom? Vi som gillar komma dit o snacka lite skit bara blir bara glada när det kommer bilar som inte brukar vara där men man kan ju inte räkna med att det ska komma värsting bilar varje gång.. De e inte vallåkra träffen varje Lördag ju hehe
Sådär jäkla sociala var ni inte, ni glodde lite, snackade med dom ni kände och stack igen, sen stod vi där från Skåne Touren, och tänkte mest "Jaha, vad det här allt? En 45 minuters gloende på folk, sen inget mer?"
Jag trodde att folk skulle snacka mer än dom tittade misstänksamt på oss från Touren.
Men men, vi ska väl ha en Rusta Streetcars Meet sen och se vad folk som dyker upp. Eller Biltema Streetcars Meet.
![lol](img/smilies/lol.png)
Ok så VI som inte var med i skåne touren var inte sociala?? om vi nu stod o pratade varför kom NI inte dit och började prata med oss för om ni nu ville? ibland får man ju faktist göra ngt själv...
Första gången på vscm så kände jag bara mazdalover INGEN annan.. men sen började man prata med folk som richib ex och det är jag glad som fan för=D möö roligare än att bara stå o glo o vänta på att ngn ska komma till dig. våga gå fram o prata!!!!
VSCM is the lördags shiiet
![wink](img/smilies/wink.png)
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...