3684
Sök

Eftersnack: 19e Juli! Väla StreetCarsMeet i samarbete med Skåne Crazy Tour Även Bilder

1 866 Inlägg
20 juli 2008
Trådstartare
Stephane_ skrev:
RichiB skrev:
Stephane_ skrev:
Körde förbi en runda igår, trodde faktiskt inte att de skulle va så mycket bilar p.g.a vädret.. så d va väl ändå bra o få ihop så många

tack ska du ha!
JAg tycker också det var många bilar med tanke på vädret! :-)
MEn kollar man i tråden på HBGSR forumet så är det ett par stycken som hackar på träffen för att det var så lite vilar o på att det inte var några värsting bilar!
Sådant blir man riktigt lack och ledsen på!
Fattar inte vad de förväntar sig!!!???

men snälla va tror dom? Vi som gillar komma dit o snacka lite skit bara blir bara glada när det kommer bilar som inte brukar vara där men man kan ju inte räkna med att det ska komma värsting bilar varje gång.. De e inte vallåkra träffen varje Lördag ju hehe

Nä precis! Men det verkar de inte fatta!
jjaja... deras förlust om de inte vill komma! Vi som e där har i alla fall trevligt! :-) (hoppas jag hehe)

187 Inlägg
20 juli 2008
RichiB skrev:
Stephane_ skrev:
RichiB skrev:

tack ska du ha!
MEn kollar man i tråden på HBGSR forumet så är det ett par stycken som hackar på träffen för att det var så lite vilar o på att det inte var några värsting bilar!

men snälla va tror dom? Vi som gillar komma dit o snacka lite skit bara blir bara glada när det kommer bilar som inte brukar vara där men man kan ju inte räkna med att det ska komma värsting bilar varje gång.. De e inte vallåkra träffen varje Lördag ju hehe

jjaja... deras förlust om de inte vill komma! Vi som e där har i alla fall trevligt! :-) (hoppas jag hehe)

klart vi har !

Får se hur mycket d blir till nästa vecka då det e Festivalen ju.. men nån timma kan man väl undvara för bilarna hehe smile

1 866 Inlägg
20 juli 2008
Trådstartare
Stephane_ skrev:
RichiB skrev:
Stephane_ skrev:

klart vi har !

Får se hur mycket d blir till nästa vecka då det e Festivalen ju.. men nån timma kan man väl undvara för bilarna hehe smile

Just det ja! festivalen hade jag glömt hehe! Då blir det kanske lite bilar pga det! Helt sjukt att det alltid ska vara något!
Hur pass mycket vägar har de spärrat av där nere då? Jag som tänkte dra igång en crousing genom stan! :-)

187 Inlägg
20 juli 2008
RichiB skrev:
Stephane_ skrev:
RichiB skrev:

klart vi har !

Just det ja! festivalen hade jag glömt hehe! Då blir det kanske lite bilar pga det! Helt sjukt att det alltid ska vara något!
Hur pass mycket vägar har de spärrat av där nere då? Jag som tänkte dra igång en crousing genom stan! :-)

Antingen vädret eller nåt annat evenemang hehe
Jag tror det bara e avspärrat där bakom vid Tivoli men inte stora gatan hade varit coolt o köra en runda igenom stan alla bilar samlade,, bra idé Richi hehe!

Förresten om du hade tänkt dra igång nåt med t-shirts så säljer jag arbetskläder plus t-shirts sweatshirts o sånt så bara hör av dig om det är något du tänkt på..
Vi har tryckmaskiner oxå så ni kan få ert tryck på.. men där e minsta beställningen på tryck 50st sad

Neerd
1 596 Inlägg
20 juli 2008
RichiB skrev:
Stephane_ skrev:
RichiB skrev:

klart vi har !

haha nästan så man tycker synd om dig xD först skiter sig vädret sen kommer det upp massa andra stora träffar o skit xD men jag kommer iaf på scf och vscm=D

vem bryr sig om det inte kommer speciella bilar till träffen:) där e ju så mkt speciella människor så det räcker lååååååååångt=D vill de se speciella bilar så kan de kolla bilder från elmia:)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

1 866 Inlägg
20 juli 2008
Trådstartare
Härligt o höra så mycket positiva saker! :-)
Kul att ni e trogna VSCM:are hehehe!
Skönt att man blir stöttad och får positiv feedback!
Gör trots allt detta på frivillig basis, får inte ett dugg för det, snarare kostar det mig en jäkla massa tid o möda! Så det är riktigt härlig när man hör att VSCM uppskattas! Det får en o vilja fortsätta o göra träffen ännu bättre :-)
TACK SKA NI HA!!!!!!

1 866 Inlägg
20 juli 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/31847/406334_o81bw5.jpg

Hade denna rutten kunnat vara möjlig under festivaltid? hehe!
Tänkte att vi kunde köra in om stortorget o vända så att alla som fastnat på rödljus mm har en chans att hänga med hehe!
Vad tror ni om detta?
Senast redigerat av RichiB (20 juli 2008)

70 Inlägg
20 juli 2008
RichiB skrev:
Stephane_ skrev:
Körde förbi en runda igår, trodde faktiskt inte att de skulle va så mycket bilar p.g.a vädret.. så d va väl ändå bra o få ihop så många

tack ska du ha!

Kan du inte ta att någon annan tycker något annat. Var bara ren fakta vi konstaterade. Sen ni som var där hade säkert skit trevligt. Jag sa iaf inget om det.

Tråkigt för dig att du både blir lack & ledsen.

Christian Roskjaer, Helsingborg

1 866 Inlägg
20 juli 2008
Trådstartare
Chrille79 skrev:
RichiB skrev:
Stephane_ skrev:

tack ska du ha!

Kan du inte ta att någon annan tycker något annat. Var bara ren fakta vi konstaterade. Sen ni som var där hade säkert skit trevligt. Jag sa iaf inget om det.

Tråkigt för dig att du både blir lack & ledsen.

folk får gärna tycka vad de vill men det ska ju vara sanningsenligt!
Jag har aldrig skrivit att vscm är en träff för värstingbilar eller något i den stilen!
Det är en träff för alla! :-)
Så jag förstår inte varför man skulle förvänta sig super grymma bilar! hehe

16 Inlägg
20 juli 2008
kanske inte förväntar sig värsting bilar men en massa org bilar e inget kul å komma å titta på då kan man köra till willys å kolla parkeringen ist! mina 5 öre wink

187 Inlägg
20 juli 2008
sk8micke skrev:
kanske inte förväntar sig värsting bilar men en massa org bilar e inget kul å komma å titta på då kan man köra till willys å kolla parkeringen ist! mina 5 öre wink

men kör du till Willys då istället slipper vi se din bil

Reservdansk
6 271 Inlägg
20 juli 2008
Stephane_ skrev:
RichiB skrev:
Stephane_ skrev:

tack ska du ha!

Sådär jäkla sociala var ni inte, ni glodde lite, snackade med dom ni kände och stack igen, sen stod vi där från Skåne Touren, och tänkte mest "Jaha, vad det här allt? En 45 minuters gloende på folk, sen inget mer?"

Jag trodde att folk skulle snacka mer än dom tittade misstänksamt på oss från Touren.
Men men, vi ska väl ha en Rusta Streetcars Meet sen och se vad folk som dyker upp. Eller Biltema Streetcars Meet. lol

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

hades2k
21 juli 2008
Men usch va alla verkar buttra.... Måste vara vädret eller nåt neutral
Jag uppskattar iaf VSCM, alltid trevlig stämning och glada människor!
Tyvärr har jag inte kunnat komma på två lördagar nu pga jobb, men den 26e kommer jag smile
Så stort tack till RichiB för trevliga lördagkvällar!

1 866 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
hades2k skrev:
Men usch va alla verkar buttra.... Måste vara vädret eller nåt neutral
Jag uppskattar iaf VSCM, alltid trevlig stämning och glada människor!
Tyvärr har jag inte kunnat komma på två lördagar nu pga jobb, men den 26e kommer jag smile
Så stort tack till RichiB för trevliga lördagkvällar!

Man tackar man tackar.... ROligt o höra! big_smiletongue

Neerd
1 596 Inlägg
21 juli 2008
TurbOla skrev:
Stephane_ skrev:
RichiB skrev:

tack ska du ha!

Sådär jäkla sociala var ni inte, ni glodde lite, snackade med dom ni kände och stack igen, sen stod vi där från Skåne Touren, och tänkte mest "Jaha, vad det här allt? En 45 minuters gloende på folk, sen inget mer?"

Jag trodde att folk skulle snacka mer än dom tittade misstänksamt på oss från Touren.
Men men, vi ska väl ha en Rusta Streetcars Meet sen och se vad folk som dyker upp. Eller Biltema Streetcars Meet. lol

Ok så VI som inte var med i skåne touren var inte sociala?? om vi nu stod o pratade varför kom NI inte dit och började prata med oss för om ni nu ville? ibland får man ju faktist göra ngt själv...

Första gången på vscm så kände jag bara mazdalover INGEN annan.. men sen började man prata med folk som richib ex och det är jag glad som fan för=D möö roligare än att bara stå o glo o vänta på att ngn ska komma till dig. våga gå fram o prata!!!!

VSCM is the lördags shiiet wink

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Sök