Detta är rätt OT, men många undrar varför man inte "vågar" kommentera när man röstat en 1a, 2a eller så.
Jag menar, så svårt kan det väl inte vara att fixa till det så att när man lägger ett omdöme, alltså en röst mellan 1-5 så är det tvunget att kommentera, lite kort om inte annat varför man anser bilen vara värd den rösten.
Givetvis skulle det skapa nya problem som, om jag nu röstar en etta, ger en motovering osv så skulle den personen (inte alla, inte de flesta, men några) hämnas och rösta en etta tillbaka.
Så tycker man borde göra som står ovan, men att man ska kunna välja om man vill vara anonym eller inte,
men ändå vara tvungen att kommentera, om man väljer att rösta, och vice versa.
Tycker det är en bra idè. Tror vi hade fått bort en stor del av alla "avundsjuks röster".
Vad tror ni Moderatorer?
Kanske blev lite konstigt formulerat.
Nåja, åter till topic. Detta är ju ett forum för bilintresserade, även MC/bilstereo intresserade om man kollar in forum och videoklipp.
SÅ, jag tycker alla bilar oavsett original eller stylad/trimmad ska få finnas med.
Sedan att de kommer in någon rosthink som ingen vill se, det kan man ta bort med gott samvete.
Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (25 juli 2008)