2462
Sök

Vad ska jag klä ut mig till på maskerad? Gärna något enkelt...

527 Inlägg
23 juli 2008
#21
klä ut dig till kenny starfighter!

jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
23 juli 2008
#22
Kör på dagens klassiker.

Hora.........

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

puff
23 juli 2008
#23
Den enda rätta: Jack Sparrow!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
Med lem
624 Inlägg
23 juli 2008
#25
Jag tycker du ska klä ut dig till älg big_smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

3 113 Inlägg
23 juli 2008
#26
square swamp bob.. det blir nog enkelt? roll

Semper Fi

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
23 juli 2008
#27
Ta en svart sopsäck och klipp ett hål till huvudet som du också målar svart, sen skriver du black-magic(eller vafan kondomen heter) och vips så är du en vandrande kondom..

EDIT: såg att det var filmtema.. men den kondomen måste väll förekomma i en och annan p-rulle
Senast redigerat av _ZooN_ (23 juli 2008)

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
23 juli 2008
#28
Naken-Janne! Lättare blir det inte tongue

4 001 Inlägg
23 juli 2008
#29
som Kalle i Kalle & Hobbe alltid velat klä ut sig, till en tunna miljöfarligt avfall:cool:

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

14 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
#30
Många bra förslag, några att tänka på smile men porrskådis hoppar jag nog hehe mer förslag smile jag är rätt klen så någon muskulös passar nog inte tongue


1 741 Inlägg
23 juli 2008
#31
Zoidberg! big_smile
http://www.che.eng.ohio-state.edu/~aiche/images/Zoidberg-Why.gif
Alltid en vinnare!
En rödmålad gummihandske framför munnen, all hud som kommer synas rödmålad, klor i rödsprayad kartong och en vit labbrock

Det smäller man ihop på 1 timme och alltid lika uppskattat! big_smile (har tyvärr ingen bild på mig som zoidberg sad )
Senast redigerat av tecman (23 juli 2008)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

14 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
#32
Jo det hade man kunnat vara smile men var hittar man kläder och sånt typ läkarkläder, labbrockar och sånt?


Inga konstigheter
2 064 Inlägg
23 juli 2008
#33
http://www.badplanet.com/
Där har du grymma kostymer, finns hur mycket som helst till rätt låga priser också.


14 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
#34
Tack så mycket big_smile


508 Inlägg
23 juli 2008
#35
gå som vanligt bara, för du lär va den enda som är som vanligt;D

14 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
#36
Nu har jag total idé torka, ska på maskeraden halv 8. jag tänkte vara neo i matrix med det är ju 28 grader ute så det blir för varm att springa med svarta kläder. Så nu behöver jag akuta tipps tongue affärerna har ju hunnit stänga och allt sad hur ser det ut om man kommer som "vanligt" tänkte isåfall på Stifler, han har typ bara en uppknäppt sjorta med en t shirt innanför!


vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
26 juli 2008
#37
åk till jula och köpr blåa underkläder och ett rött lakan och en gul och en röd sprejfärg och så ett par röda kallingar så gör du en jävligt ful stålmannen dräkt


Smack that ass!!
2 953 Inlägg
26 juli 2008
#38
varför inte Casper bara ta ett vitt lakarn eller nått sånt å klipp 2 hål å för ögonen

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet


Sök