2825
Sök

Inför: Streetcars @ JDM Faceoff kinnekullering 30/7

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
Streetcars skall ha en "klubbmonter" på supra träffen som kommer hållas på kinnekullering onsdagen den 30:e juli.. finns obegränsat med platser (nästan).. så om någon är sugen att stå med oss är ni mer än välkomna..

Anmälan: http://www.streetcars.se/forum/forum_po … 5301#75301
(eller skriv i denna tråd)

mer info om träffen: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=90625

1 Inlägg
24 juli 2008
Jag är inte blyg!

1 232 Inlägg
24 juli 2008
tjena jasså träff på kinnekulle ja....den andra träffen som brukar vara där som e inom bilsport,en dag på racerbanan tror ja att den heter brukar vara på kinnekulle när e den?

2 924 Inlägg
24 juli 2008
lownslow skrev:
tjena jasså träff på kinnekulle ja....den andra träffen som brukar vara där som e inom bilsport,en dag på racerbanan tror ja att den heter brukar vara på kinnekulle när e den?

Aldrig...  träffen "En Dag på Racerbanan" är nerlagd för 3 år sedan
...sen finns det många träffar inom bilsport på Kinnekulle Ring, alla är ju inom bilsport där roll
Senast redigerat av peegee (24 juli 2008)

~ Life is short, have FUN! ~

301 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
Är du på markus?
en evo kille från karlstad var på åxå.. skriver upp i listan på streetcars..

annars kan ni fortsätta en lita här:
* Potkin
* Lindgren
* Kryddan
* Sudde
* Alexiz
* Mr.speed
* Gurra
* AdoreMe
* Andreas Haag
*
*
*
*

301 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
ok insläppet för supraclubben är vid 8 och för allmänheten vid 9..  så om alla dyker upp runt 8 så är det ju bra.. går säkert att klämma in sig lite tidigare eftersom vi inte skall köra.. tänkte så vi får upp lite partytält å så innan det blir för mycket sol

Samåkning vore väl lämpligt då vi är ett gäng ifrån uddevalla, kryddan hakar du på vid 3älgar eller så? får väl förbi brattens garage å hämta upp flaggor mm på vägen upp åxå.. eller kan du ordna det dagen innan? om du har plats.. i min bil får det plats iaf, men bara så vi har det å kan plocka upp det nånstans

någon som lämnar återbud? eller är dom flesta på?

301 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
Avfärd härifrån uddevalla/Kampenhof vid 07:00,
Vvänger väl förbi treälgar vid 07:30 ungefär

57 Inlägg
29 juli 2008
Potkin skrev:
Avfärd härifrån uddevalla/Kampenhof vid 07:00,
Vvänger väl förbi treälgar vid 07:30 ungefär

Fan va tidigt. Du får fan ringa och väcka mig om jag inte är där 5 i 7.

624 Inlägg
301 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
jo d blev lite tidigt haha.. men jag skall hämta upp en kompis vid kvart i så jag ringer å väcker dig hehe.. ta med kylbagen.. och gärna grillbriketter och lite tändvätska om du kan.. jag har fixat tält å grill mm nu iaf.. bara lite gott kött kvar att marinera hehehe

Sök