2980
Sök

Andreas från American hot rod!

1 963 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
Hehe finns denna stjärna med här på forumet? Eller någon som känner honom? Min nya idol efter han va med i american hot rod hehe..

Men are not born - Men are made

KHRacing
31 juli 2008
Du tror inte det var så att filmteamet utmålade han som en totalt inkompetent person pga hans dåliga engelska ?

Har läst om killen på andra forum & han verkar kunnig, annars hade han aldrig fått "komma dit".

& väl värt att tänka på att detta spelades in för minst 2 år sedan väl ?

1 963 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Jo det har jag faktiskt tänk på hörru! Ser du något negativt jag skrivit om honom? Tycker de va stentufft att han snacka svenska i serien.. Sen va han faktiskt gräslig på engelska haha men har inget ont om honmom han är ju fan en stjärna..

Men are not born - Men are made

* Klåpare
1 718 Inlägg
31 juli 2008
Tycker grymt synd om honom, han blev som sagt utmålad som idiot för att han hade svårt med språket. Om man får dra på sig en Boyd-tröja och slinka in i hans verkstad så är man allt utom inkompetent.
Men som sagt, är han medlem här? Vore ju intressant att få höra hans sida av vistelsen hos Boyd.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Oldschool
299 Inlägg
31 juli 2008
Hehe vet inte vem han är. & varför skulle han vara Online just när ni gjorde tråden?

Boyd Coddington R.I.P

KHRacing
31 juli 2008
Felax skrev:
Jo det har jag faktiskt tänk på hörru! Ser du något negativt jag skrivit om honom? Tycker de va stentufft att han snacka svenska i serien.. Sen va han faktiskt gräslig på engelska haha men har inget ont om honmom han är ju fan en stjärna..

Läser man mellan raderna på ditt första inlägg så är det grymt negativt skrivet ja :-)

104 Inlägg
1 augusti 2008
KHRacing skrev:
Felax skrev:

Läser man mellan raderna på ditt första inlägg så är det grymt negativt skrivet ja :-)

Själv tycker jag inte att det var nåt negativt överhuvudtaget. Bara det att han la in ett "haha" på lite fel plats.

Sök