I stort sett en kopia av blocket.se men denna är gratis! Om alla annonserar här istället slipper man blockets jävla ocker! Lite oseriös nu men kanske kan förbättras, eller den billiga bullfittan kanske verkligen är till salu hahah
Blocket var gratis förr det med.. men börjar man få väldigt många kunder så varför inte ta betalt?, skulle nappet bli lika stort som blocket kommer de också ta betalt
Visst ta betalt men inte så jävla mycket! 80 spänn för att lägga ut bilen tycker jag är en bra bit för högt och de höjer ju hela tiden också. En tia per annons skulle va perfekt.
Visst ta betalt men inte så jävla mycket! 80 spänn för att lägga ut bilen tycker jag är en bra bit för högt och de höjer ju hela tiden också. En tia per annons skulle va perfekt.
80 spänn är ju ingenting om man tänker på den enorma exponeringen man får på blocket om man jämnför med te.x tex-tv eller någon sunkig lokaltidning.