2946
Sök

Hjälp mig med Löner och ob tillägg och andra tillägg.

huh?
10 427 Inlägg
16 augusti 2008
JaggaChafen skrev:
tjänar 168 nok i timmen som bilmek jag bara så ni vet

Norge is the shit smile Jobbar du ett par veckor i sträck och sen hemma nån vecka?

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
16 augusti 2008
Hur gammal är du? Jag är hyffsat nöjd med minna 65/timmen roll Men man får se det som utbildning å cool

Rock'n Roll

1 396 Inlägg
16 augusti 2008
steifan skrev:
NiclasT skrev:
steifan skrev:
När jag började min nuvarande anställning hade jag 107kr/timmen +ob

Nu efter två har jag jag 143kr/timmen, lär ju börja nånstans smile

VARFÖR har du då en 740 ? mad hmm

"Alltid retar det nån" wink

Helt rätt cool
Senast redigerat av NiclasT (16 augusti 2008)

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 396 Inlägg
16 augusti 2008
TenZer skrev:
Hur gammal är du? Jag är hyffsat nöjd med minna 65/timmen roll Men man får se det som utbildning å cool

Hur gammal är du och vad jobbar du med? Det där låter som underbetalt för vad som helst om du är över 20

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
16 augusti 2008
NiclasT skrev:
TenZer skrev:

Hur gammal är du och vad jobbar du med? Det där låter som underbetalt för vad som helst om du är över 20

18 och jobbar som båtmeck/plastare (dvs 1år kvar i skolan så det var "enbart sommarjobb")
Senast redigerat av TenZer (16 augusti 2008)

Rock'n Roll

Mollllgan
16 augusti 2008
Trådstartare
TenZer skrev:
NiclasT skrev:
TenZer skrev:

18 och jobbar som båtmeck/plastare (dvs 1år kvar i skolan så det var "enbart sommarjobb")

Känns lite lite tkr jag men vad vet jag=) Jag är 25..

65:-/Tim  måste vara rena skiten... Man tjänar ju bättre som hemmafru ffs. Men som sagt vissa chefer/arbetsledare kan vara väldigt glada för slaveriarbete..

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
16 augusti 2008
_S40_ skrev:
TenZer skrev:
NiclasT skrev:

Känns lite lite tkr jag men vad vet jag=) Jag är 25..

65:-/Tim  måste vara rena skiten... Man tjänar ju bättre som hemmafru ffs. Men som sagt vissa chefer/arbetsledare kan vara väldigt glada för slaveriarbete..

Visst jag tjänade 100spänn/h året innan... Men nu har jag lärt mig så j*****t mycket och kunde inte riktigt tillräckligt mycket nu så jag är som sagt nöjd endå smile

Rock'n Roll

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
17 augusti 2008
KimVsWorld skrev:
JaggaChafen skrev:
tjänar 168 nok i timmen som bilmek jag bara så ni vet

det är 200 spänn i timmen det är bra hur länge har du jobbat där då?

Har snart varit där i 2 år denna gången har dock vart här en gång innan då va jag här nästan 3 år

Norge is the shit smile Jobbar du ett par veckor i sträck och sen hemma nån vecka?

Nej jag jobbar å bor här e dock rätt mycke i Sverige på Helgerna iaf på sommarn

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

Sök