Tja, har blivit erbjuden att köpa en opel manta av broderns arbetskamrat, har inte så mycket fakta om den. Är en 87:a tror jag, vet också att den har stått ute ett år och är avställd. Han vill ha 5000 kr för den, men jag är fortfarande tveksam(5000 kr är mycket för en studerande) Skulle behöva lite fakta om bilarna och vad som är bra/dåligt med dom:) p.s slänger in lite bilder också// MVH LeLuke
Av bilderna att dömma verkar den vara fräsch, inredningen såg hel ut osv. Jag skulle köpa den, börjar bli lite ont om dom där, och finns mycket att göra med motor osv för att få en riktigt rolig bil. En kompis har en sån där och den är bra jävla rolig
5000 är ett bra pris, men hur motor och bromsar är vet du inte förän du har provkört
e nog billigt för en manta,såg ju dessutom bra ut på både insidan å utsidan. gäller bara att akta sig å se så att den inte fått "opel cancer"(massor me rost),men den såg ju bra ut i.a.f jag skulle i.a.f slå till
e nog billigt för en manta,såg ju dessutom bra ut på både insidan å utsidan. gäller bara att akta sig å se så att den inte fått "opel cancer"(massor me rost),men den såg ju bra ut i.a.f jag skulle i.a.f slå till
Hehe, den vanliga sjukdomen för opel. har nämligen en opel omega 2.6 som har rostat sönder. tror du det finns en chans att kunna få ner den i en opel manta? mvh Leluke
Jag skulle ha slagit till på den om den är som den ska i motor och så, 5k är et bra pris för en Manta och den ser ju fin ut så Kan bli en riktigt rolig liten bil det! Såg senast igår en på garaget som hade lagt i en Omega 3000 motor i en Manta så nog går det om man har viljan allt =P
Den såg ju jävligt fin ut 5 lakan verkade ju rimligt för denna av att dömma på bilderna=) kolla under till efter rost om den har stått i ett år.Jag själv hade velat ha en sån här så jag hade nog fan slått till=) 2.6:an ska nog fan inte vara nårra problem att få i lycka till!