2877
Sök

Brudar = Hetast just nu!

811 Inlägg
24 augusti 2008
#121
brillmongo skrev:
Saab-Fredde skrev:
hahaha
rough_boy skrev:

Håkan hellström yikes  menar du det?
lol
jag måste byta stil då

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

Evolution Garage
1 299 Inlägg
24 augusti 2008
#122
Asså...
Denna diskussionen har ju vart uppe mer än en gång "hur alla halvnakna tjejer lyfter betyg på skitbilar"
Har bara läst igenom de 3 första sidorna, men det verkar som att i stort sett alla killar enbart tycker att dessa tjejer är patetiska, och antingen föraktar eller ignorerar dessa bilar och användare..

Men vilka är det egentligen som sätter betygen? Är inte vi killar kanske lika patetiska då vi är dom som ger bra betyg till tuttlisa?

Sky´s the limit...

874 Inlägg
24 augusti 2008
#123
rough_boy skrev:
brillmongo skrev:
Saab-Fredde skrev:
hahaha
lol
jag måste byta stil då
Asch, om du e nöjd som du e fortsätt med det inget illa ment grabben, bara du e nöjd med dig själv wink

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

2 283 Inlägg
24 augusti 2008
#124
rough_boy skrev:
brillmongo skrev:
Saab-Fredde skrev:
hahaha
lol
jag måste byta stil då
Det måste du.

R.I.P. Michael Jackson!

OEM <3
6 957 Inlägg
24 augusti 2008
#125
rough_boy skrev:
brillmongo skrev:
Saab-Fredde skrev:
hahaha
lol
jag måste byta stil då
Man får la se ut hur man vill, de e fan så mkt bättre än åkerikeps, sliten vit t-shirt från intersport
och jeans från batistini modell budget wink

OEM <3

Avstängd
962 Inlägg
24 augusti 2008
#126
Garic skrev:
livet går inte ut på betyg och kommentarer på garaget.org big_smile
Vad går det då ut på? hmm

16 197 Inlägg
24 augusti 2008
#127
alseryd skrev:
Tycker det är sorgligt när tjejer som är oseriösa drar ner dom som verkligen kan skruva och har intresset!
Blir nästan arg! Får så mycket dumma kommentarer av killar som tror att alla tjejer inte kan!
Tråkigt när man dras över samma kam!
Sen kan man ifrågasätta alla killar som röstar med lilla huvudet!
Mvh Eva.
tycker de e nästan mer sorligt att tjejer för mer credds å beröm inom "bilbranschen" just bara för att dom e tjejer å inte för deras kunskap.. 

ja anser att om man nu ska bygga/byggaom en bil så ska ju kraven va lika även fast man e brud... kvittar ju vilket kön,de e väl ett hantverk som ska bedömmas???

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 062 Inlägg
24 augusti 2008
#128
evilaudio skrev:
alseryd skrev:
Tycker det är sorgligt när tjejer som är oseriösa drar ner dom som verkligen kan skruva och har intresset!
Blir nästan arg! Får så mycket dumma kommentarer av killar som tror att alla tjejer inte kan!
Tråkigt när man dras över samma kam!
Sen kan man ifrågasätta alla killar som röstar med lilla huvudet!
Mvh Eva.
tycker de e nästan mer sorligt att tjejer för mer credds å beröm inom "bilbranschen" just bara för att dom e tjejer å inte för deras kunskap.. 

ja anser att om man nu ska bygga/byggaom en bil så ska ju kraven va lika även fast man e brud... kvittar ju vilket kön,de e väl ett hantverk som ska bedömmas???
Håller återigen med Evil till 100%....

"You Go, we go!"

N/A
141 Inlägg
24 augusti 2008
#129
Ta bort hela röstsystemet istället så blir det inget gnäll. Bra mycket bättre med kommentarerna.


16 197 Inlägg
24 augusti 2008
#130
TLO skrev:
evilaudio skrev:
alseryd skrev:
Tycker det är sorgligt när tjejer som är oseriösa drar ner dom som verkligen kan skruva och har intresset!
Blir nästan arg! Får så mycket dumma kommentarer av killar som tror att alla tjejer inte kan!
Tråkigt när man dras över samma kam!
Sen kan man ifrågasätta alla killar som röstar med lilla huvudet!
Mvh Eva.
tycker de e nästan mer sorligt att tjejer för mer credds å beröm inom "bilbranschen" just bara för att dom e tjejer å inte för deras kunskap.. 

ja anser att om man nu ska bygga/byggaom en bil så ska ju kraven va lika även fast man e brud... kvittar ju vilket kön,de e väl ett hantverk som ska bedömmas???
Håller återigen med Evil till 100%....
..har ju hänt ett flertal ggr att brudar vunnit priser på tävlingar vars bilar ser ut som SKIT.. men dom har vinnut bara för "man ska värna om tjejer inom "sporten"...

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
24 augusti 2008
#131
När jag hade den här bilden i mitt galleri för min kärra så fick jag hur många röster som helst och flera kommentarer per dag på den bilden.
Tog bort den efter ett par dagar då jag tyckte det var lite tråkigt att känna att man fick röster pga bruden istället för bilen.

http://img169.imageshack.us/img169/6894/angyrn0.jpg
Angela Emanuelsson är det på bilden, innan ni hinner fråga. tongue
Senast redigerat av FL3JM (25 augusti 2008)


16 197 Inlägg
25 augusti 2008
#132
FL3JM skrev:
När jag hade den här bilden i mitt galleri för min kärra så fick jag hur många röster som helst och flera kommentarer per dag på den bilden.
Tog bort den efter ett par dagar då jag tyckte det var lite tråkigt att känna att man fick röster pga bruden istället för bilen.

http://img169.imageshack.us/img169/6894/angyrn0.jpg
Angela Emanuelsson är det på bilden, innan ni hinner fråga. tongue
vet vem hon e.. henne har ja "provkört"...HAHA

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
25 augusti 2008
#133
evilaudio skrev:
FL3JM skrev:
När jag hade den här bilden i mitt galleri för min kärra så fick jag hur många röster som helst och flera kommentarer per dag på den bilden.
Tog bort den efter ett par dagar då jag tyckte det var lite tråkigt att känna att man fick röster pga bruden istället för bilen.

http://img169.imageshack.us/img169/6894/angyrn0.jpg
Angela Emanuelsson är det på bilden, innan ni hinner fråga. tongue
vet vem hon e.. henne har ja "provkört"...HAHA
Provcyklat heter det! tongue
Men hur som helst, hats off to you! smile Måste väl varit ett tag sen, har för mig att hon har haft pv i flertalet år nu. O_o


1 752 Inlägg
25 augusti 2008
#134
Hahaha var så kul efter Gatebil på Mantorp park då vi tog lite "posebilder" på Geiros bil med mig som modell(utklädd lite grann då kanske:P) han la upp den som förstabild på sin sida och, VIPS så var han den mest besökta på den dagen. Skummt vad lite löshår kan göra ibland...wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

16 197 Inlägg
25 augusti 2008
#135
FL3JM skrev:
evilaudio skrev:
FL3JM skrev:
När jag hade den här bilden i mitt galleri för min kärra så fick jag hur många röster som helst och flera kommentarer per dag på den bilden.
Tog bort den efter ett par dagar då jag tyckte det var lite tråkigt att känna att man fick röster pga bruden istället för bilen.

http://img169.imageshack.us/img169/6894/angyrn0.jpg
Angela Emanuelsson är det på bilden, innan ni hinner fråga. tongue
vet vem hon e.. henne har ja "provkört"...HAHA
Provcyklat heter det! tongue
Men hur som helst, hats off to you! smile Måste väl varit ett tag sen, har för mig att hon har haft pv i flertalet år nu. O_o
jepp de va ju ett tag sen..  hon hade PV i flera år men nu har hon bytt..tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

204 Inlägg
25 augusti 2008
#136
Eftersom så många killar har brudar i kortkort framför sin/sina bilar så ska jag ha en kille framför min. Bara för att wink


mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
25 augusti 2008
#137
laaantz skrev:
hahaha 740in som ligger på 1a platsen.. vafan har den för ngt som gör att den är värd en första plats? jo en brud på huven ... det kommer man tydligen långt på;) så alla.. ut å köp en gammal rosthög å be frugan ställa sej framför ni hamnar garanterat på topplistan;)
Haha, det beror väl på vad man har för kvalitet på frugan. wink

/ichi

874 Inlägg
25 augusti 2008
#138
ichibon skrev:
laaantz skrev:
hahaha 740in som ligger på 1a platsen.. vafan har den för ngt som gör att den är värd en första plats? jo en brud på huven ... det kommer man tydligen långt på;) så alla.. ut å köp en gammal rosthög å be frugan ställa sej framför ni hamnar garanterat på topplistan;)
Haha, det beror väl på vad man har för kvalitet på frugan. wink
hahaha, sant så sant lol

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-


Sök