Då jag tog bort den andra 350Z tråden på Sirpierres bil så kommer här lite kompensation i form av en annan 350Z! Bilderna på den andra får ni förhoppningsvis se i Street Xtreme inom en snar framtid. Kommentera gärna!
Grymt bra jobbat som vanligt! Tvåan är ju sinnessjuk, säkert att du inte snott den från Nissans 350Z-broschyr?
Mycket säker, dom kanske har snott den av mig..
eMmet Gryma bilder som vanligt, Börjar trilla in saker till bilen nu ! Saknar kolfiber speglarna, när dom kommit så kan vi väll se någon fin dag om vi kan dra ut och ta några goa bilder !
Grymt bra jobbat som vanligt! Tvåan är ju sinnessjuk, säkert att du inte snott den från Nissans 350Z-broschyr?
Mycket säker, dom kanske har snott den av mig..
eMmet Gryma bilder som vanligt, Börjar trilla in saker till bilen nu ! Saknar kolfiber speglarna, när dom kommit så kan vi väll se någon fin dag om vi kan dra ut och ta några goa bilder !
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Den första hade jag beskurit hårdare, bort med den störande väggen i bilden. I övrigt mycket bra bilder. Bra val av gråa bakgrunder så den blåa färgen framträder mer i bilden. Klockrent. Du får 5 av 5 möjliga av mig! Mvh///Peter