3943
Sök

Råd angående SLK

597 Inlägg
19 augusti 2008
Trådstartare
Tja som rubriken lyder så är jag ute efter lite tips och råd det är så att jag vill "piffa" upp SLK´n jag har beslutat mig för att köpa ett par nya fälgar samt däck tänkte köra på 17tum fram och 18 eller 19 tum bak (troligtvist kör jag på 18bak) är det någon här som kanske har något tips på vilka fälgar man skall köpa?
har även tänkt mig att piffa upp inredningen men jag vet dok inte vad jag kan göra med inredningen.

Tacksam för alla råd

mvh

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
19 augusti 2008
Varför olika stora fram och bak?? Ser ju bara konstigt ut... Däremot ska dom ju vara bredare bak, ju mer kant desto bättre.
Brabus är snygga på en Merca http://www.blocket.se/vi/15873509.htm?ca=9_s
Finns såklart replicor, tog bara den länken för att visa fälgen

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"

597 Inlägg
19 augusti 2008
Trådstartare
Ulf_W skrev:
Varför olika stora fram och bak?? Ser ju bara konstigt ut... Däremot ska dom ju vara bredare bak, ju mer kant desto bättre.
Brabus är snygga på en Merca http://www.blocket.se/vi/15873509.htm?ca=9_s
Finns såklart replicor, tog bara den länken för att visa fälgen

Fick för mig att bilen skulle se lite sänkt ut fram om jag hade mindre fälgar fram eller är det bara jag som tänkt dumt...

Tack för svaret

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
19 augusti 2008
PlatinumRacing skrev:
Fick för mig att bilen skulle se lite sänkt ut fram om jag hade mindre fälgar fram eller är det bara jag som tänkt dumt...

Tack för svaret

Den måste ju sänkas om det ska bli snyggt ändå...
Bara byta fälgar räcker sällan.
Senast redigerat av Ulf_W (19 augusti 2008)

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"

597 Inlägg
19 augusti 2008
Trådstartare
Ulf_W skrev:
PlatinumRacing skrev:

Tack för svaret

Den måste ju sänkas om det ska bli snyggt ändå...

Tänkte att om jag körde med större fälgar bak så skulle jag slippa sänka den men men funkar inte alltid att ta den enkla vägen...

8 Inlägg
28 augusti 2008
köp ruff racing fälgar med lågprofil 19" tro mig kommer sitta så snyggt sen sänker du så e de klart.

Sök