har varigt upp i 200 me min men den hade mer att ge! så jag tycker inte att de är bra me 212 men iof så väger ju bilen en del oxå men d är ju fortfarande inte bra!!
mm när jag ligger i 207 så varvar den typ 5 tusen varv bara åxå så den har nog mer å ge . dessutom så har ja inte provat med nya däcken. . körde ju med vinterdäcken förr .
fått upp mina pärla i 235Km/h.....rätt gott kändes de kan ja lova att pressa ur den lite...
joo men min vinterbil har gått 38000 mil åxå tror om man byter motor så kanske den blir lite piggare . men vad fan gör den 210+ är jag fortfarande nöjd.
fått upp mina pärla i 235Km/h.....rätt gott kändes de kan ja lova att pressa ur den lite...
joo men min vinterbil har gått 38000 mil åxå tror om man byter motor så kanske den blir lite piggare . men vad fan gör den 210+ är jag fortfarande nöjd.
hehe sedär ja....ja vem vet...ska chippa min o sen på me racekat sen frå man se om de blir bättrer.....men gött går de ändå me 170...ska se om ja kan få runt 200 kanske de blir lite mer ös på den
-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Många av dagens bilar ligger runt 200km/h finns ju inte heller nån anledning varför dom skulle gå fortare då det inte finns många ställen i sverige man kan ha glädje av att åka så fort.
MKIV TT JapSpec I support the US Marine Corps, Semper Fidelis