4361
Sök

Svarta baklysen

16 Inlägg
24 april 2006
Trådstartare
Jag har svartabaklysen på min bil och dom har blivit sönderslagna av nån mupp som inte kan spara och köpa egna saker. Och nu vill jag ha svarta igen eftersom försäkringsbolaget ersatte dom med röda. SÅ någon som vet vart jag får tag i svarta baklysen till audi 80?
// Robin

Ge gärna styling och tips som man enkelt kan fixa på sin audi 80 :)

433 Inlägg
24 april 2006
Ylten skrev:
Jag har svartabaklysen på min bil och dom har blivit sönderslagna av nån mupp som inte kan spara och köpa egna saker. Och nu vill jag ha svarta igen eftersom försäkringsbolaget ersatte dom med röda. SÅ någon som vet vart jag får tag i svarta baklysen till audi 80?
// Robin

Du spraytonar dom svarta bara med transpararent färg! Brukar finnas att köpa på biltillbehörsfirmor..kanske även någon OK/Q8? Det är det enklaste sättet..

582 Inlägg
24 april 2006
du kan ju alltid hitta svarta bakljus på skroten, dom var jäkligt vanliga på dom där. TRESER heter en utav firmorna som gjorde dom. beg, ljus går ju att polera till nyskick eller klarlacka. på tal om styling så kan du ju köpa S2 delar, dom har ju lite fetare front etc. /// lycka till! smile

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

582 Inlägg
24 april 2006
Hej igen! jag var in o kikade på din kärra, du har ju en schysst spoiler fram, då räcker det ju med typ en S2 motorhuv, borde passa utan problem! o förresten att spraya dom (lysena) tycker ju inte farbror blå om! och TRESER ljusen o liknande är Tüw godkända!! = besiktningsbart!!

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

Sök