3361
Sök

Ngn som vet nått billigt ställe i Göteborg som tonar rutor?

392 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Hej alla glada!

Har länge velat tona mina rutor, men vill inte göra det själv. Är det ngn som vet vad som vet vart man kan hitta en proffsigt men billigt ställe?

Har ingen uppfattning om vad detta kalaset kan gå på? Vad är ett bra pris?

Tack på förhand! // Mannen utan kollen

P.S Är det ngn som vet vart man kan hitta vita/gråa bokstäver? har tänkt att skriva mitt namn på bakgrutan.

120 Inlägg
22 februari 2008
Räkna i alla fall mellan 1500-2000. beroende på film.
Filmen i sig är ju inte dyr utan det är ju garantin på jobbet, de kan ju inte tag betalt om det bubblar sig...
Men om det finns någon bra i Göteborg vet jag inte. Har för mig att Mr.Cap gör det men de är ju skitdyra.
Kolla med "deamon", han har ju rekondfirma och kanske fixar solfilm också...

Henrik "Orientexpressen" Svensson

26 Inlägg
3 september 2008
Bumpar denna tråden.
Jag är oxå lite undrande kring samma fråga.
Har hört mig för hos solfilmsmontage, antec och ditec-center men de svar jag fått hittills (solfilmsmontage & antec) har båda varit på 2500-3000 kr, vilket är lite högre än vad jag hoppats på.

Någon i communityn som vet något billigare alternativ ?

edit: förfrågan jag ställt gäller 3 rutor
Senast redigerat av Bluedude (3 september 2008)

C(^^,)
453 Inlägg
3 september 2008
Har även för mig att Tidy bilvård gör sånt. Dock ej 100% finns en i Alingsås i alla fall

Truck förare
273 Inlägg
3 september 2008
vi har ett ställe i rollsbo kungälv JM glas som e mycket duktiga dom tar runt 3000 för 5 rutor sen beror det ju på vilken bil modell det gäller..sen har du skyltverkstan brevid mitt jobb i rollsbo kungälv dom kan göra allt e bara att gå in å säga va man vill ha..

Med Lem
57 Inlägg
5 september 2008
Kom hit du/er så ska ja hjälpa dig/er  tongue

Mvh/ Andreas
Senast redigerat av Antee (5 september 2008)

Sök