3167
Sök

inbrott i bilen

293 Inlägg
21 augusti 2008
Trådstartare
Grattis ni som gjorde inbrott hos min polare "verkstan"
och sedan slog sönder mina 2fönsterutor och stal min 12tums MDS fantstica + slutsteg

Ni hade fått köpa sakerna för 100:-
För allt jävla slit vi får göra efter er , folk som inte kan veta vems som e vems

nu får min polare sätta om larm på hela gården till verkstan + fixa nya galler/staket

Jag får massa skit med försäkringsbolaget

Att folk inte har hyvs nog att veta vad som är rätt eller fel .

Trött på det

Men grattis ni som stal en 12tums sub grattis igen.

Jag börjar små ångar mig att man bor i landskrona =(

41 Inlägg
21 augusti 2008
fan va man hatar folk som tar saker som inte är deras när ska dom lära sig egentligen.

Dalarna
156 Inlägg
21 augusti 2008
fan vad drygt....

Dalarna

212 Inlägg
21 augusti 2008
Fan, vad surt!! Fast om det bara har tagit två rutor så är det väl inte en idé att blanda in försäkringsbolaget, eller?

293 Inlägg
22 augusti 2008
Trådstartare
Spethz_ skrev:
Fan, vad surt!! Fast om det bara har tagit två rutor så är det väl inte en idé att blanda in försäkringsbolaget, eller?

blandar in dom ändå sen om det e lönt och fixa rutorna genom dom + ta ut pengar för det dom stal .
bryr mig mindre vill bara få lagat bilen för det den stog där från början :p. blir ner till malmö till skroten där "står en mazda mx-3 med rutorna kvar <3"

906 Inlägg
23 augusti 2008
Bloggen?

=)

luvya
23 augusti 2008
Tradigt! Men som sagt.. detta är Landskrona!

27 Inlägg
6 september 2008
Känner igen detta.. Min bil stod parkerad på min gård och när ja kom ut på morgonen stod bildörren öppen..sad
Dem tog min stereo som va en vecka gammal. Plus mitt slutsteg, men som tur va hade ja bränt det så där gjorde dem arbete i onödan.. Man behöver inte bo i Landskrona för sånt här.. Räcker me lilla Karlshamn

183 Inlägg
7 september 2008
Skiten finns överallt fel plats fel tidpunkt=/

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
7 september 2008
Händer hela tiden, och tycker bara det blir mer och mer. Två sönderskurna sufletter denna sommar på caben vittnar väl om det om något annat. Tråkigt dock om det händer när bilen står i ett låst garage.

SLK
610 Inlägg
7 september 2008
Blivit av med bilen så jag vet hur det känns behöver inte skriva nått annat......

1 268 Inlägg
7 september 2008
alminjo skrev:
Blivit av med bilen så jag vet hur det känns behöver inte skriva nått annat......

hur går det?

hört eller sett nåt?

Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
744 Inlägg
7 september 2008
tur man bor uppe i skellefteå, brukar inte vara mkt inbrott i bilar här alls big_smile och det tackar jag för ! tråkigt å höra däremot skulle vara roligt ifall du får tag i dom som gjorde det smile

Sök