3684
Sök

_Glenne_´s Sierra 2,8 GHIA -88| nu 8/9 -08, nu är projektet slut, bilen inte längre i min ägo!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
#501
nu kan nån moderator låsa tråden eller liknande, för nu är inte bilen längre i min ägo, så nu får ni inte följa projektet nå längre, dock kommer ett annat projekt smile



dock så behöll jag 17"arna, 16"arna, huven, bi-xenon kitet, ljudet och lite sånt från sierran... så framåt våren kommer det garanterat ett nytt sierra projekt big_smile
Senast redigerat av _Glenne_ (8 september 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Körv
3 535 Inlägg
8 september 2008
#502
_Glenne_ skrev:
nu kan nån moderator låsa tråden eller liknande, för nu är inte bilen längre i min ägo, så nu får ni inte följa projektet nå längre, dock kommer ett annat projekt smile



dock så behöll jag 17"arna, 16"arna, huven, bi-xenon kitet, ljudet och lite sånt från sierran... så framåt våren kommer det garanterat ett nytt sierra projekt big_smile
Kan du inte förklara typ.. VARFÖR?

Iofs, bra att du gjort dig av med fårrrd wink

Truckdriving Man

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
#503
för att utan allt som jag behöll så var den inte värd många kronor, motorn tickade rätt skapligt, växellådan sjöng på sista versen osv (bilen har även käkat 3 lådor på 8 månader :S), sen är det kul med lite variation smile



hehe du säger det, synd att jag bytte åt mig en annan ford då wink tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (8 september 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Körv
3 535 Inlägg
8 september 2008
#504
big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Jobbigt med bilproblem, men det är ju en fårrd tongue (Själv haft skiten så jag vet)

Å andra sidan plågade jag min så mycket de gick. big_smile Äh, skaffa dig vilken bil du vill smile Lycka till kompis.

Truckdriving Man

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
#505
hehe för mig brukar ford hålla bra gemfört med andra bilar jag har haft iaf smile



hehe jao smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Körv
3 535 Inlägg
8 september 2008
#506
Iofs, haft sönder min första drivknut på en bil nu. Och det är en VW.

dessutom bytte jag nog 3 eller 4 generatorer på min gamla golf. Min förra audi s4 som jag hade för ett tag sen hade ett helt a4-papper (ja, på en S4!) med fel.

Få se nu.. hm.. Volvon är den mest hållbara bil jag haft.. Tills jag krockade den tongue

Truckdriving Man

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
#507
hehe okej, där ser man... en av anledningarna till att jag hatar volvo är att dom bara jävlas, pajjar och rasar för mig hela tiden tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

2 118 Inlägg
8 september 2008
#508
nooooo ! sad en av mina favorittrådar i graven :'( snyft

kolla min senaste update btw wink

D.i.l.l.i.g.a.f

7 100 Inlägg
8 september 2008
#509
har du sålt fin forden sad
hoppas du sålde volvon ochså big_smile

hoppas nästa projekt blir nå grymt då smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 270 Inlägg
8 september 2008
#510
Har jag missat att du sålt den? yikes  ajdå, det va ju lite synd =/

Hur mkt vill du ha för huven?roll  HAHA!big_smile


Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
#511
haha alla delar jag behöll ska bli kvar tills nästa sierra projekt big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 270 Inlägg
8 september 2008
#512
Aa det blir nog bra smile  Hur mkt fick du för den då om man får fråga?smile


Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
#513
det är hemlighetsstämplat tills vidare wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
8 september 2008
#514
Såg din bil på blocket glenne. smile
Fått sålt den nu? Fick du bra för den? smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 772 Inlägg
8 september 2008
#515
Det var ju lite tråkigt neutral

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

379 Inlägg
8 september 2008
#516
Blir det en ny tråd för Granadan nu eller? big_smile

Tyskstuk är äckligt.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
#517
nja så bra fick jag väll inte för den då jag behöll nästan allt i styling väg från den, enda stylingen på den när den såldes var japsdämpare och vita blinkers, plus att lådan var helt slut och lät illa, sjöng nog på sista versen samt att den lät inte allt för kry i motorn, ni vet, ford ticket hehe tongue


men kan avslöja att jag fick en granada 2,8i v.i.p mot sierran som tidigare är ägd av ett äldre par, har BARA gått 7500mil och är relativt fräsch, så där har ni nästa projekt smile


eller iofs, det kanske är ganska bra endå, fick även med en baslåda med 2x15" i granadan också
Senast redigerat av _Glenne_ (8 september 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!


Sök