nu kan nån moderator låsa tråden eller liknande, för nu är inte bilen längre i min ägo, så nu får ni inte följa projektet nå längre, dock kommer ett annat projekt
dock så behöll jag 17"arna, 16"arna, huven, bi-xenon kitet, ljudet och lite sånt från sierran... så framåt våren kommer det garanterat ett nytt sierra projekt
Senast redigerat av _Glenne_ (8 september 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
nu kan nån moderator låsa tråden eller liknande, för nu är inte bilen längre i min ägo, så nu får ni inte följa projektet nå längre, dock kommer ett annat projekt
dock så behöll jag 17"arna, 16"arna, huven, bi-xenon kitet, ljudet och lite sånt från sierran... så framåt våren kommer det garanterat ett nytt sierra projekt
för att utan allt som jag behöll så var den inte värd många kronor, motorn tickade rätt skapligt, växellådan sjöng på sista versen osv (bilen har även käkat 3 lådor på 8 månader :S), sen är det kul med lite variation
hehe du säger det, synd att jag bytte åt mig en annan ford då
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Iofs, haft sönder min första drivknut på en bil nu. Och det är en VW.
dessutom bytte jag nog 3 eller 4 generatorer på min gamla golf. Min förra audi s4 som jag hade för ett tag sen hade ett helt a4-papper (ja, på en S4!) med fel.
Få se nu.. hm.. Volvon är den mest hållbara bil jag haft.. Tills jag krockade den
nja så bra fick jag väll inte för den då jag behöll nästan allt i styling väg från den, enda stylingen på den när den såldes var japsdämpare och vita blinkers, plus att lådan var helt slut och lät illa, sjöng nog på sista versen samt att den lät inte allt för kry i motorn, ni vet, ford ticket hehe
men kan avslöja att jag fick en granada 2,8i v.i.p mot sierran som tidigare är ägd av ett äldre par, har BARA gått 7500mil och är relativt fräsch, så där har ni nästa projekt
eller iofs, det kanske är ganska bra endå, fick även med en baslåda med 2x15" i granadan också