3011
Sök

moddad tuta till min cheva van

31 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
Fränaste stylingen på en tuta tongue
den har jag vargefall... en mp3 tuta

tror ni mig int kolla in det på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=9AHPQOSufmA

Mästare
2 947 Inlägg
2 september 2008
vad fan var det i början? hapapabaah?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

31 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
det var jag som försökte berätta för min polare att han skulle välja rätt klipp på tutan men han fattade jue inte förens i slutet tongue det var den sista klippet jag ville att han skulle spela men jag imiterar ju som sakt inte så bra tongue men det är rätt ballt att kunna ha mp3 i tutan tongue men endel tror väl att det är pålakt eller ljud från stereon men det är det inte... tongue

31 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
lol.... vad gör man inte för sina fans ;D

föresten ifall någon är intresserad kan jag ju förmedla någon tuta kanske tongue

Fire And Silk
2 254 Inlägg
3 september 2008
haha, var går det att köpa en sådan, eller hur gör man för att modda en befintlig tuta smile Skit ball ju!!

Mvh Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
3 september 2008
Clogsman skrev:
lol.... vad gör man inte för sina fans ;D

föresten ifall någon är intresserad kan jag ju förmedla någon tuta kanske tongue

så iprincip så kan man dunka musik utanför bilen på ex fredagskvällarna? smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

C(^^,)
453 Inlägg
3 september 2008
Visst var det cooklt. Men lät ju inte allt för högt för att vara tuta!
Eller kanske dålig kvalitee på ljud bara på film ?

31 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
jag har kopplat in det nya batteriet nu och jag kopplade in tutan så det var gansak högt ljud tyckte jag.
Med ett rejält läckande avgasrör så hördes det bra mycket....

tutan finns att köpa på www.horntones.com eller göra som jag jag fick tag på min på ebay.

ja det går att koppla den till biltutan man tar ju bara och drar en kabel från tutans kablar till en så kallad trigger kabel finns två på mp tutan så då spelar den en förutbestämd låt/ ljud.

ja det gåpr att spela hela låtar.. jag drog igång A-team introt förut tyckte jag passade bra till min gmc van wink

31 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
vet inte om den är så mycket häftigare med tanke på att det bar är hornljud med tanke på att du kan ha vilket ljud du vill i bilen om du köper en från horntones

Sök