vilken motor är bäst att trimma? inte vilken som är enklast och billigast utan vilken som håller för mest, och ja va är det för skilland på ET och FT? jag vet inte asså skriv det ni kan om dessa motorer och gärna inga chansningar eller så.,.,
vilken motor är bäst att trimma? inte vilken som är enklast och billigast utan vilken som håller för mest, och ja va är det för skilland på ET och FT? jag vet inte asså skriv det ni kan om dessa motorer och gärna inga chansningar eller så.,.,
Hur mycket pengar vill du lägga ner och hur mycket pulver skall du ha? Fyrsiffrigt med en B230FT eller B234F är "inga större problem" men det kostar en kvarts miljon.
/Göran
Edgar skrev:
vilken motor är bäst att trimma? inte vilken som är enklast och billigast utan vilken som håller för mest, och ja va är det för skilland på ET och FT? jag vet inte asså skriv det ni kan om dessa motorer och gärna inga chansningar eller så.,.,
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
vilken motor är bäst att trimma? inte vilken som är enklast och billigast utan vilken som håller för mest, och ja va är det för skilland på ET och FT? jag vet inte asså skriv det ni kan om dessa motorer och gärna inga chansningar eller så.,.,
är det b21 du menar ?
jag kan inte så mycket om allt detta men jag menar både och. är det vettigt att köpa en b21et turbo hur mycket kan man kräma ur en sådan motor?
Problemet är att sprutet (bränslehuvudet+våg) tar slut runt 200Hkr. Vill man ha mera så får man endera yxa med ett tilläggssprut, byta bränslehuvud+våg eller byta sprut helt.
/Göran
Edgar skrev:
jag kan inte så mycket om allt detta men jag menar både och. är det vettigt att köpa en b21et turbo hur mycket kan man kräma ur en sådan motor?
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI