3375
Sök

en låt med bra bass så man kan höra bass lågan ordentligt?

72 Inlägg
27 september 2008
Trådstartare
hej någon som vet en låt som det är bra bass så man kan höra bassen in action? ja ni fattar nog vad jag menar!

TACK PÅ FÖRHAND!

Avstängd
367 Inlägg
27 september 2008
fabbeps skrev:
hej någon som vet en låt som det är bra bass så man kan höra bassen in action? ja ni fattar nog vad jag menar!

TACK PÅ FÖRHAND!

ASGARV

MVH Beyond

Avstängd
367 Inlägg
27 september 2008
tryck på knappen LOUDNESS eller i menyn. den ska vara ON

MVH Beyond

178 Inlägg
27 september 2008
testa med å söka på mds hemsida där finns det test låtar
borde göra jobbet *ler*

four rings to rule them all

2 911 Inlägg
27 september 2008
Loudness och bassboost måste vara jävulens påfund, ingen av dom ska användas i annat fall än där man vill förstöra ljudbilden.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
27 september 2008
Decibel skrev:
Loudness och bassboost måste vara jävulens påfund, ingen av dom ska användas i annat fall än där man vill förstöra ljudbilden.

Ja för de som tävlar i billjud eller vill att det ska låta bra.

Men för De flesta så räcker det med bra bas, sen om resten av ljudet är skit, de bryr sig fjortis flickorna inte om... smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
27 september 2008
Fixa rubriken?

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

497 Inlägg
27 september 2008
alltså loudness och bassboost som sagt andvänder du dessa så kommer b¨da förstöra basen om du vill spela höägt desto renare singal du har desto högre kan du spela i slutendan.

2 911 Inlägg
27 september 2008
te_wik skrev:
Decibel skrev:

Men för De flesta så räcker det med bra bas, sen om resten av ljudet är skit, de bryr sig fjortis flickorna inte om... smile

Mvh Tommy

Haha, jag får prova de ikväll när de är bilträff o se om de funkar

Försöker iaf
12 819 Inlägg
27 september 2008
Decibel skrev:
te_wik skrev:
Decibel skrev:

Mvh Tommy

Haha, jag får prova de ikväll när de är bilträff o se om de funkar

Gör så, ju mer det basar, destomer "damer" med toa papper i BH`n kommer och kollar.
Gärna tillsammans med sina pojkvänner men de ska ändå stöta lite på dig bara för att va coola tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sök