3319
Sök

Söker Bilder Ifrån Race På Öckerö/hönö!!

volvo
6 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
tja är dt nån som har bilder ifrån racet på hönö nu i lödags hade inte mä min kamera:(

1 814 Inlägg
13 oktober 2008
ser väldigt kul ut, smart idé med färjan.

neckwomen_88
13 oktober 2008
inovativt tänkande - härligt!!

OLAGBG
596 Inlägg
13 oktober 2008
Ni är ju fan inte kloka.
mannen bakom racet tänkt till va fan. sedan har du mage å bara dra med färjan när alla andra blir ståendes på andra sidan...
åka ut till öarna å raca. tror du polisen är dumma eller. tänkt lite...
polisen och färjepersonalen pratades vid redan innan ni körde av färjan på hönösidan.
Dom är ju inte dummare än att dom fatta att nått är på gång...
Dessutom en släkting till mig som körde färjan den kvällen.
Suck säger jag bara... hönö och öarna kan nio glömma ifortsättningen.
För färjepersonalen har stenkoll.

Tänk lite först
Senast redigerat av olagbg (13 oktober 2008)

OLAGBG
VOLVO

5 089 Inlägg
13 oktober 2008
olagbg skrev:
Ni är ju fan inte kloka.
mannen bakom racet tänkt till va fan. sedan har du mage å bara dra med färjan när alla andra blir ståendes på andra sidan...
åka ut till öarna å raca. tror du polisen är dumma eller. tänkt lite...
polisen och färjepersonalen pratades vid redan innan ni körde av färjan på hönösidan.
Dom är ju inte dummare än att dom fatta att nått är på gång...
Dessutom en släkting till mig som körde färjan den kvällen.
Suck säger jag bara... hönö och öarna kan nio glömma ifortsättningen.
För färjepersonalen har stenkoll.

Tänk lite först

haha ja jag håller allt med. ingen som skötte sig på färjan heller precis så.. och sen att arrangören åker förbi alla i kön för att överge alla på denna ö var ju snällt.. jag ville ju verkligen stanna kvar.. så det var därför jag inte åkte före hela den 1 km långa kön till färjan...

Men men, vi vet ju att det är inte så bra ställe att köra på nästa gång iaf, man måste testa;)

men till dig arrangörern... går man ut med att det ska börja t.e.x nio, så var stenhård att börja nio då.. inte halv tio- tio. det är ju stå och slöa på parkeringen som gör att man aldrig får kört något... och sen det med bommen på besiktningen vart väll lite pinsamt med det är ju sånt som händer tongue

Slutkört för i år iaf?wink

\Lindgren

neckwomen_88
13 oktober 2008
FLindgren skrev:
...men till dig arrangörern... går man ut med att det ska börja t.e.x nio, så var stenhård att börja nio då.. inte halv tio- tio. det är ju stå och slöa på parkeringen som gör att man aldrig får kört något... och sen det med bommen på besiktningen vart väll lite pinsamt med det är ju sånt som händer tongue

sen om det drar ut i väntan på bes, vissa bilar etc så blir ökar sannolikheten för besök av såväl publik som polis, aight?

5 089 Inlägg
13 oktober 2008
neckwomen_88 skrev:
FLindgren skrev:
...men till dig arrangörern... går man ut med att det ska börja t.e.x nio, så var stenhård att börja nio då.. inte halv tio- tio. det är ju stå och slöa på parkeringen som gör att man aldrig får kört något... och sen det med bommen på besiktningen vart väll lite pinsamt med det är ju sånt som händer tongue

sen om det drar ut i väntan på bes, vissa bilar etc så blir ökar sannolikheten för besök av såväl publik som polis, aight?

jag fattar ingeting utav det du precis skrev. det är inga bilar som besiktas, och det är alltid publiken som kör som idioter till och från platserna.. dricker, spelar hög musik och söker allmän uppmärksanhet.. om man är lite hårdare på när grejjerna börjar så hade man fått busa ännu mera!

\Lindgren

neckwomen_88
13 oktober 2008
haha, okej... Vid körningar med någolunda säkerhetstänkande så vill ju publik undvikas, eller hur? just för att folk framfröallt gärna står alldeles för nära/på olämpliga platser/springer över vägen etc, men även drar uppmärksamhet till platsen, skräpar ner etc... ar´u with me?
Så om körning ska ske och det drar ut på tiden till exempel för att man väntar på vissa bilar som inte dykt upp vid uppsatt tid, kan det vara så att många som inte planerar att köra eller hjälpa till sluter upp (tex om det körs på en välkänd sträcka som många "kollar av" under kvällen för att se om det händer nåt) och det är ju inte så kalas... det andra som gör att man vill att tider ska hållas är ju att ju längre man står på platsen (och ju fler som ansluter) desto större blir sannolikheten att polisen kommer förbi. 

Vi menar samma sak men säger det på två olika sätt ^^

drive safe!

//Linnea

627 Inlägg
14 oktober 2008
Det var iaf fett grymt! Lite B att det inte blev någon längre vistelse men det blev ju en del.. riktigt nice!

We Ride Togheter, We Die Togheter!

Sök