2532
Sök

Kabeldragning för slutsteg/lågnivå i S70

14 Inlägg
4 maj 2006
Trådstartare
Som topic, vart ska man dra lågnivån i en s70?

Och var drar man smidigast in strömmen och vidare till bagagen?

755 Inlägg
4 maj 2006
bästa och snyggaset är att dra det längs trösklen under mattan dra bara plus och lågnivå på olicka sidor..

14 Inlägg
4 maj 2006
Trådstartare
good_year skrev:
bästa och snyggaset är att dra det längs trösklen under mattan dra bara plus och lågnivå på olicka sidor..

Jo, det är väll ungefär vad jag hade tänkt mig. Dra lågnivå på vänster sida om bilen, och plus på vänster. Tänkte ta in plus kabeln ihop med Kupé-värmar utaget, om det nu går.

755 Inlägg
4 maj 2006
CMR skrev:
good_year skrev:

Jo, det är väll ungefär vad jag hade tänkt mig. Dra lågnivå på vänster sida om bilen, och plus på vänster. Tänkte ta in plus kabeln ihop med Kupé-värmar utaget, om det nu går.

dölj så myket av sladdarna som möjligt blir snyggast då

14 Inlägg
4 maj 2006
Trådstartare
good_year skrev:
CMR skrev:
good_year skrev:

dölj så myket av sladdarna som möjligt blir snyggast då

Har gjort detta nu. Enda är väll i motorutrymmet det va lite svårt att gömma det, köpte lite för kort kabel. hmm

755 Inlägg
4 maj 2006
drog du dom på olika sidor ???
funkar det bra då eller du har inte kopplat in allt??

14 Inlägg
5 maj 2006
Trådstartare
good_year skrev:

Hara bara hunnit med strömkabeln.
La ner nästan 2 h för att få en perfekt dragning, fixa till det lite bättre i motorutrymmet oxå..

Ska ut och fixa RCA och remoten nu....

14 Inlägg
6 maj 2006
Trådstartare
CMR skrev:
good_year skrev:

Hara bara hunnit med strömkabeln.
La ner nästan 2 h för att få en perfekt dragning, fixa till det lite bättre i motorutrymmet oxå..

Ska ut och fixa RCA och remoten nu....

Nu vart allt draget och klart.
Har precis lött ihop en 6-polig din kontakt fördelare, så man kan koppla in bilens orginal slutsteg till dörrarna men ändå ha ett RCA inkopplat slutsteg till Hatthylle högtalarna.

Sök