4496
Sök

855 vinge på 760 vad tycks provisorisk fastsättning .. ?

730 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
har fått låna en vinge av en granne för att sätta på provisoriskt och testa wink
Den vart ca 1 cm för kort på båda sidor och vad tror ni kan det bli snyggt endå eller skall ja bredda ?

o till den visentligast frågan.. är denna kombinationen snygg ? dock hänger den lite halv löst men som ett testseende wink ?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88334/485244_8maqwl.jpg
Vingen som är på provisoriskt tongue bortse från far som inte kuna hålla sig i skinnet smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88334/485247_t6hvr5.jpg
Så mycket saknas det på var sida ... vad tror ni.. kan detta se snyggt ut eller tjänar jag igen på o bredda den den biten ?

Mvh // Charlie
Senast redigerat av Shallie (17 oktober 2008)

Fölkesberg Racing =)

1 878 Inlägg
17 oktober 2008
det billigaste alternativet är att bredda den då. annars sitter 945 vingen klockrent på din bil!

730 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Frozen1985 skrev:
det billigaste alternativet är att bredda den då. annars sitter 945 vingen klockrent på din bil!

Hur blir de "billigare?" 

Men den ser väl likadan ut som 745ans ? ganska liten o tråkig ?

Fölkesberg Racing =)

1 079 Inlägg
17 oktober 2008
Snygg du är! ^^

Nä, men orkar du bredda så gör det. Orkar du inte så skit i det.

730 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Syst3m skrev:
Snygg du är! ^^

mmh men tror du det "märks" mycket om man ej gör de ?  o vart de snyggt ändå... svårt å få riktiga foton då bilen står uppallad utan topp wink

Fölkesberg Racing =)

341 Inlägg
17 oktober 2008
Tycker det mest ser ut som den vingen har för runda former för att passa på bilen rent estetiskt. Hur ser en till 945:an ut?

730 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Jongen skrev:
Tycker det mest ser ut som den vingen har för runda former för att passa på bilen rent estetiskt. Hur ser en till 945:an ut?

jag är osäker men är den likadan som 745an tro ? för då tycker jag den är för liten lite för smal för min smak o lite för "vanlig"

Fölkesberg Racing =)

39 Inlägg
17 oktober 2008
Blir nog fint om du breddar den

730 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
_Bobban_ skrev:
Blir nog fint om du breddar den

tack så mycket wink får helt enkelt bli att lägga ned lite energi på det då tongue

Fölkesberg Racing =)

107 Inlägg
17 oktober 2008
jag har den på min och det ser riktigt okey ut!!!! smile

Leifa is HERE

730 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Leffa skrev:
jag har den på min och det ser riktigt okey ut!!!! smile

Jo presic.. en sån har jag liggandes hemma.. men vart ute efter något mer utstickande ... smile)

Fölkesberg Racing =)

812 Inlägg
17 oktober 2008
plasta ihopp en orginal 945 vinge å en 855vinge annars. blir riktigt snyggt kolla på blue_shadow här på gorg får du se

man lever bara en gång..

730 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
pimpad740 skrev:
plasta ihopp en orginal 945 vinge å en 855vinge annars. blir riktigt snyggt kolla på blue_shadow här på gorg får du se

Jo har sett den wink bor granne med honom smile)

Fölkesberg Racing =)

812 Inlägg
17 oktober 2008
Shallie skrev:
pimpad740 skrev:

haha okej då hat du ju sätt snyggaste alternativet wink

man lever bara en gång..

730 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
pimpad740 skrev:
Shallie skrev:
pimpad740 skrev:

haha okej då hat du ju sätt snyggaste alternativet wink

ah joh smile) men jag håller mig ifrån det tror ja.. vill inte göra för likt wink så tar nog o breddar denna 855 vinge en aning big_smile

Fölkesberg Racing =)

1 079 Inlägg
17 oktober 2008
Shallie skrev:
Syst3m skrev:
Snygg du är! ^^

mmh men tror du det "märks" mycket om man ej gör de ?  o vart de snyggt ändå... svårt å få riktiga foton då bilen står uppallad utan topp wink

På långt håll märks det nog inte, men kommer man ett par meter ifrån bilen undrar man nog varför den är för kort! Men jag hade inte orkat kapa, så de hade fått se lite halvdant ut.

730 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Syst3m skrev:
Shallie skrev:
Syst3m skrev:
Snygg du är! ^^

På långt håll märks det nog inte, men kommer man ett par meter ifrån bilen undrar man nog varför den är för kort! Men jag hade inte orkat kapa, så de hade fått se lite halvdant ut.

Okej tackar smile) väntar tills jag e klar så drar jag o får satt upp den ordentligt som den verkligen skall sitta om ja ska slippa bredda så får jag se smile) spar ju ganska mkt jobb..

Fölkesberg Racing =)

Sök