3237
Sök

Koppling Sökes...

198 Inlägg
10 maj 2006
Trådstartare
Tjena har en volvo v40 04 2.0T stjerqvist racing trimmad u.n.g 270hk o de e så att kopplingen nästan rasa i heligen så nu undra jag om någon vet vart man kan få tag på en lite mera brutalare koppling än orginal.skulle ha en sachs performance koppling först men volvo har patent tydligen på kopplingar hos dom efter som volvo var med o tog fram racekopplingen som dom säljer så de går endast o beställa på volvo o då kostar den u.n.g 10.000.

Sen undra jag me on någon vet om tryckplatta från en v40 T4 passar på 2.0T??mvh:E

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN

4 824 Inlägg
11 maj 2006
Hör med Autotech för dom har ju byggt en och annan X40 med lite effekt så dom borde veta vad som passar.
hemsida. www.atechmotor.com
telnr. 0520-480520

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

5 710 Inlägg
11 maj 2006
PERFORMANCE by EM skrev:
.skulle ha en sachs performance koppling först men volvo har patent tydligen på kopplingar hos dom efter som volvo var med o tog fram racekopplingen som dom säljer så de går endast o beställa på volvo o då kostar den u.n.g 10.000.

Tycker jag låter skumt......har du artikelnummer på "racekopplingen"?
Kolla då med t.e.x Mekonomen, de kan beställa grejjer från Sachs sortiment.

MVH Jonas
..............

198 Inlägg
12 maj 2006
Trådstartare
det fanns varken artikelnummer eller nått.det fanna kopplingar fram till års.m 01,men dom släpper på patentet om 2år så då kommer det ut till 04:orna

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN

Sök