4489
Sök

Kört någon rolig bil i helgen?

6 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
provade polarens nya saab 93 med dubbelturbo o 180 diesel hästar. den flytta på sig mer än vad ja trodde!

VW Ägare
1 011 Inlägg
3 november 2008
hutte skrev:
provade polarens nya saab 93 med dubbelturbo o 180 diesel hästar. den flytta på sig mer än vad ja trodde!

kan tänka mig att det är gott om vrid i den. smile

Själv har jag inte kört något skoj i helgen. Min underhållning står ju i garaget.

Henrik Eberlund

Gödseldräng
4 529 Inlägg
3 november 2008
körde min 325 E30 för första gången på asfalt big_smile
fyfan va kul de är att köra me blanka däck bak på frostig asfalt big_smilebig_smile

3 354 Inlägg
3 november 2008
fick köra bl.a en cheva van med 390hk o en m3 me 350+hk

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Avstängd
168 Inlägg
4 november 2008
Fyfan ryktena går att FireTraXX kör Volvo V70 D5.

174 Inlägg
4 november 2008
janz0rz skrev:
Fyfan ryktena går att FireTraXX kör Volvo V70 D5.

ja och det hör hit pga? roll

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
4 november 2008
Fick ju köra min Röda Faran! http://i21.photobucket.com/albums/b268/ichibon_/angel.gif

Nej då men jag har däremot suttit bredvid i en 740 på isgata och kramat luften ur min hund med panik i blicken, samtidigt som jag undrade vad som skulle hända med mina hästar när jag dog. Jag överlevde dock, det var mer än vad fälgarna på vänster gjorde...

/ichi

Muttley
4 november 2008
hutte skrev:

tror moderatorerna säger som jag säger smile. blogg blogg.

men om du vill veta så provade jag min morbrors förra supra förra året. med jättemånga hästar.

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
4 november 2008
JA!
Jag körde sambons nya. Helt sjukt va kul man kan ha i en kombi.
Mitsubishi legnum vr4 manuell smile
Mums smile
Kika in den på frosth__ s sida smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

9 108 Inlägg
4 november 2008
Det finns en tråd redan om vilken som är den värsta bilen man provkört osv. Låser denna.

Sök