jag tänkte börja titta efter ngn firma, som kan polera och lackförsegla bilen. Den börjar bli lite vissen i lacken. Vad kan ni alla andra rekomendera i sthlms trakten.
Ursäkta om jag lånar tråden lite. Är det någon som varit på Autospa i Nacka? Är det bra där? Det låter ju så fint på hemsidan allting
Jag har bara haft min bil i typ en vecka men jag börjar redan fundera på om jag ska lämna in den någonstans till våren så den blir ren och fin ordentligt efter elaka slask och saltvintern. Jag har ingen aning om hur man tvättar och vaxar och sånt själv och jag har inte direkt tid att lära mig heller.. så tips mottages tacksamt.
Ursäkta om jag lånar tråden lite. Är det någon som varit på Autospa i Nacka? Är det bra där? Det låter ju så fint på hemsidan allting
Jag har bara haft min bil i typ en vecka men jag börjar redan fundera på om jag ska lämna in den någonstans till våren så den blir ren och fin ordentligt efter elaka slask och saltvintern. Jag har ingen aning om hur man tvättar och vaxar och sånt själv och jag har inte direkt tid att lära mig heller.. så tips mottages tacksamt.
Autospa i nacka är inget mer än en biltvätt. Skillnaden är att de avfettar bilen och spolar av den för hand (högtryck) innan den går genom tvättmaskinen. Jag tvättar alltid min bil där. Tvättresultatet är mycket bättre än hos exempelvis Shell, men det är inget speciellt. den blir bara ren lixom. Inga lackskydd eller liknande.