Allt handlar om tillit, blir du misstänksam så är felet på din sida, då det visar att du tvivlar på din flickvän, min flickvän är ute på bio och lagar mat hemma hos sina killpolare, jag har kanske träffat dem enstaka gånger, men jag är okej med det.
Såg också att nån ovan skrev att testa o kolla om hon har känslor kvar.. vafan gör ni ingenting alls förutom o vara hemma så vill hon ha förväxling, visar hon inte sina känslor för dig varje dag, pussar, kramas osv DÅ kanske man ska börja fråga, men varför dra förhastade slutsatser och starta onödigt tjafs med sin tjej, när hon egentligen bara varit o kollat på en film hos sin polare...
Jag litar fullständigt på min flickvän, då hon visar sina känslor för mig precis varje dag nu i snart ett år, man kan inte fejka sånt..
Min åsikt iaf. jag hoppas på det bästa att hon inte är otrogen eller liknande... det JAG lärt mig är att hon/tjejer inte berättar allting i detalj när dem gjort nåt vilket JAG stör mig Riktigt mycket på ibland
"älskling vad gjorde ni hos *namn* hade du kul" "nää inget särskilt eller speciellt, men det var kul" och det kan väcka misstanke... men va lugn, känner du din tjej så märker du nog på henne att nånting är fel
//Andro
Senast redigerat av Galic_Andro (9 november 2008)
| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |