2627
Sök

Filmkväll med en kille. Ok?

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
16 februari 2007
#81
Nåja, bara dom skyddar sig och hela den biten så är väl ingen skada skedd. Alla vet vi ju vad "se på film" innebär.

340 Inlägg
16 februari 2007
#82
pus, så sant viktigt använda kondom...

40 Inlägg
16 februari 2007
#83
haha hadde de vart min brud så som sagt ´hadde det VART min brud skulle ha dumpat henne innan hon hadde sagt hej.menmen de är ju ja.får hoppas att dom bara kollade på filmen.

340 Inlägg
16 februari 2007
#84
dom kanske tittade på sin egna ihopsnickrade lilla film:P

4 Inlägg
18 februari 2007
#85
Har du snackat med bruden o vad sa hon isf?

247 Inlägg
18 februari 2007
#86
Smajly skrev:
Gör samma sak en lördakväll. Stå framför spegeln o fixa frillan en lörda när hon kommer hem. Såklart frågar hon ju va du ska göra.. svara helt enkelt: -"Jag blev hembjuden av en tjej från skolåren jag mötte på ICA, ska käka o kanske ta en krogrunda. Har inte sett henne på flera år".
den va verkligen sååå rätt

401 Inlägg
18 februari 2007
#87
Filmkväll och filmkväll?
Kan man inte se det med sin tjej/kille?
Varför ska man se en film med en annan kille, om det nu bara är en filmkväll?
Och är det bara en filmkväll så kan man ju lika bra se det med sin kille, för man kollar ju bara på film?
Vad exakt gör filmkvällen "bättre" om nu tjejen ser filmen med en annan kille om det bara är en filmkväll? Är det eftersnacket, eller har han bättre hemmabiosystem?
själv skulle jag påstå att en filmkväll med sin tjej är det ultimata? tongue

nä, nja det låter skumt tycker jag!
Senast redigerat av c0nne (18 februari 2007)

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
9 november 2008
#88
Allt handlar om tillit, blir du misstänksam så är felet på din sida, då det visar att du tvivlar på din flickvän, min flickvän är ute på bio och lagar mat hemma hos sina killpolare, jag har kanske träffat dem enstaka gånger, men jag är okej med det.

Såg också att nån ovan skrev att testa o kolla om hon har känslor kvar.. vafan gör ni ingenting alls förutom o vara hemma så vill hon ha förväxling, visar hon inte sina känslor för dig varje dag, pussar, kramas osv DÅ kanske man ska börja fråga, men varför dra förhastade slutsatser och starta onödigt tjafs med sin tjej, när hon egentligen bara varit o kollat på en film hos sin polare...

Jag litar fullständigt på min flickvän, då hon visar sina känslor för mig precis varje dag nu i snart ett år, man kan inte fejka sånt..

Min åsikt iaf. jag hoppas på det bästa att hon inte är otrogen eller liknande... det JAG lärt mig är att hon/tjejer inte berättar allting i detalj när dem gjort nåt vilket JAG stör mig Riktigt mycket på ibland

"älskling vad gjorde ni hos *namn* hade du kul" "nää inget särskilt eller speciellt, men det var kul" och det kan väcka misstanke... men va lugn, känner du din tjej så märker du nog på henne att nånting är fel


//Andro
Senast redigerat av Galic_Andro (9 november 2008)

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

Miklen
9 november 2008
#89
.. om man nu e orolig för att tjejen ska va otrogen så får man ju övervaka henna varenda minut hon lever.. varken ett hångel eller en snabbis tar särskilt lång tid å kan genomföras så gott som vart som helst lixom.. Man får bara tänka en gång extra va man känner.. Klart det kan va jobbit när d e folk man aldrig träffat men är hon bara öppen me det så tycker ja inte det borde va nåt problem.. Man har väl en del tjejkompisar själv å det vill man ju inte ändra på heller ...

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
9 november 2008
#90
Wörd

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
9 november 2008
#91
Jag hade lätt blivit sur. Du har all rätt att vara sur.

Konstigt att hon inte fattar problemet bara...

I do it my way

12 086 Inlägg
9 november 2008
#92
Är tjejen i fråga själv med en kille finns det ju anledning att bli lite sne, jag hade blivit det.
Möjligen om dom är fett tighta, typ innan ni vart tillsammans, då finns det en viss förståelsem iofs hade jag ju inte tyckt om det, men kanske accepterat det iaf.

DFFL
9 020 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
#93
lol, denna tråden är inte ny.
Det tog förövrigt slut i höstas förra året.
(Inte p.g.a. något sånt här)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

51 Inlägg
9 november 2008
#94
JW skrev:
Fråga om du får hänga på nästa gång.....

Om hon inte vill det så är det misstänkt.

Blir hon glad över att du vill lära känna hennes kompisar och vill att du ska hänga med så är det ju lugnt och då är det bara att lita på din hjärtevän i fortsättningen.

Lycka till med kärleken wink
Ja, men du kör ju Volvo?

Tyskt ska det va..

1 570 Inlägg
9 november 2008
#95
Filmkväll = Samlag

9 108 Inlägg
10 november 2008
#96
Låser då det är en gammal tråd och problemet är löst.



Sök