Instämmer med Sharky och säger något svenskt. Tvivlar starkt på att delarna (om man hittar några) till varken Nissan, Datsun, Daihatsu eller Fiat är billigare än till en 940 eller 9000. Visst är de svenska stridsvagnarna tunga så skatten blir rätt dyr men jag tror endå det lönar sig i längden. Dessutom har svenska folket en ENORM kunskap och rätt mycket begagnade delar i gömmorna till dessa bilar vilket oxo kan bli billigt i förlängningen.
Instämmer med Sharky och säger något svenskt. Tvivlar starkt på att delarna (om man hittar några) till varken Nissan, Datsun, Daihatsu eller Fiat är billigare än till en 940 eller 9000. Visst är de svenska stridsvagnarna tunga så skatten blir rätt dyr men jag tror endå det lönar sig i längden. Dessutom har svenska folket en ENORM kunskap och rätt mycket begagnade delar i gömmorna till dessa bilar vilket oxo kan bli billigt i förlängningen.
Men varför inte Saab NG900? Men de tidigare 940 o alla 740 är rätt så tråkiga o köra. De nyare 940 är roligare o köra men är nog dyra o hålla.
Billig o hålla, lätt o trimma, rolig o köra, bra motor. Om man tar 900 så ska man hellre ta 96 o framåt. Om du tar Talladega så är bilen utrustad med:lackade backspeglar, lackad vinge, frontläpp, 16 tums fälgar 7-spoke BBS, tvåfärgad inredning med ljust skinnklädsel, kromade innerhandtag, metalliclack.
Talladegan finns i 3 färger: Cayenne red mica Silver mica Black met.
Talladegan är roligare o köra än standard 900.
När du ska öppna bakluckan så behöver du bara lyfta upp den så är den öppen. Bakluckan låses när den stängs. Fjärrlås med larm är bra o ha när man har en sån fin bil.
Audi 100a Turbo och givet vis med Quattro från Senare 80 tal-.! Roligare och billigare blir det inte.. inte myket behövs göras för 200+ hästar.. ladar 0.33 orginal.. Spridare klarar 1 bar orginal.. Lura ECUN på turbotrycket och skruva ladd 0.9 och dra ihop intercoolern med spänband så gavlarna inte spricker ( eller byt ut den :-) ) Så e re ba o ÅK! En sådan kostar inte många kronor i dag.,! MVH/ adde