oj, hmm. Vfr ta bort den? Men det är la lite våld, bryta försiktigt o hoppas på att lacken klarar sig, sen typ t-sprit för att få bort limmet, sen får du rubba o vaxa som fan på lacken för att den ska bli bra igen om den klarar sig överhuvudtaget..
För att jag har en liten sitter där för tillfället, vill ha dit en fetare Okay, får göra ett försök, har kanske sån tur att den sitter på rutan. tror den gör de
Jag hade inte limmat iaf. Min sitter med dubbelhäftande tejp och skruv (från Volvo verkstad). Tejpen har släppt, men skruven håller, fick iofs byta ut den en gång mot en tjockare, men sen sitter den. Finns alltid en risk att limmet släpper även om det heter PL400. Kan ju ändå bli ganska stora påfrestningar på en vinge vid snabb körning eller storm etc...
pl400 släpper inte om han inte har haft fukt i mellan kan jag säga. kommer bli problem att ta bort vingen isf om han inte ska ha den;) limmade min takvinge på s40 med sådant rutlim som bilfirmorna hade var 2 tuber så tryckte man så blanda dom ihop sig å pang vad det satt.. ägaren nu ringde å fråga vad fan jag limmat med för han skulle lacka om bilen dom fick inte bort det då rutan följde med isf så fick lackas på plats:P vet ej vad detta lim heter men pl400 å dom andra håller riktigt bra ha bara vikt på när du fäster det så det trycks hårt mot där du limmar det. och rent och tort e ett måste helst låta det stå 2 dagar i värmen oxå så den får gotta till sig