fixa en 531 topp som du kan plana & porta å dit med större ventiler (glöm ej polera upp kanalerna samt mäta upp så att alla kanaler & förbränningsrum är lika stora) samt dit med marinvev, smidda kolvar & stakar, en oljepump med högra effekt, vassare kam & ställbart kamdrev, extraktor, dubbla Weber 45 el. 50 som du ber någon ställa in till dig med klocka samt bestycka dom efter motorn eller ett programerbart sprut & tändsystem. lätta svänghjulet & dit med en riktig koppling sen balanserar du vev & svänghjul ihop.
även balansera kolvar & vevstakar bara för att dom är nya och av ett kännt märke så behöver de inte betyda att dom är riktigt balanserade händer att det kommer igenom några som inte blivit kollade innan dom lämnat fabriken.
om du vill så kan du även svetsa igen insug & avgaskanalerna sen borrar upp dom så att du får dom så raka som möjligt men de é lite överkurs
Senast redigerat av callook_skane (14 maj 2006)
Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta