3007
Sök

dekal till framrutan från TPC

Blyfot
829 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
Var är den "gula" dekalen alltid slut på tpc

"bara en mor kan älska en sån son"

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
17 november 2008
läs din egen fråga en gång å tänk igenom en ny bättre formulerad. sen så kanske du kan få några svar.
fö ja fattar inte ett skit av detta!!!!
Senast redigerat av Ablazed (17 november 2008)

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

Blyfot
829 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
Varför är den den "gula" framruts dekalen från tpc alltid slut? Om de är sån stor åtgång på den borde dom väl göra fler av den och färre av den kromade?

If your not out of control, your not in control
686 Inlägg
17 november 2008
Om du menar den gula framrutedekalen så står det ju tillfälligt slut.
Ända sättet att få reda på när/om dem får in den igen är ju att ta kontakt med någon av dem ansvariga för TPC och fråga dem.

Det är vad jag hade gjort iallafall.

/Påsen

PÅSEN RACING

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
17 november 2008
Kan man inte beställa en sån från dekaltrim också?

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Blyfot
829 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
Ablazed skrev:
läs din egen fråga en gång å tänk igenom en ny bättre formulerad. sen så kanske du kan få några svar.
fö ja fattar inte ett skit av detta!!!!

tappade några bokstäver

Blyfot
829 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
påsen skrev:
Ända sättet att få reda på när/om dem får in den igen är ju att ta kontakt med någon av dem ansvariga för TPC och fråga dem.

/Påsen

Och de står de nästan jämt... Har försökt beställa min sen april.. lyckades i slutet av oktober

2 Inlägg
18 november 2008
volvokrille12 skrev:
påsen skrev:

/Påsen

Och de står de nästan jämt... Har försökt beställa min sen april.. lyckades i slutet av oktober

Nej, det står inte så nästan jämt. Det står så enbart när den är slut på lagret.
Den har funnits i lager under hela våren och sommaren, dock har klubbshopen varit stängd under sommaren eftersom jag har varit bortrest och hela klubbshopen har stått på släpet och varit med på träffar under hela sommaren.

Nu är dock alla framrutedekaler slut, för tillfället. Planer på att ta hem nya finns, jag kan dock inte ge någon direkt tidsangivelse på detta.

Mvh / Arvis - klubbshoppsansvarig TPC

Sök