4176
Sök

Fyy faan, avundsjuk eller vadå?

1 019 Inlägg
17 maj 2006
Trådstartare
Två polare har köpt nya bilar idag...

Den ena en BMW 330 - 01
Och den andre en Saab 93 aero - 01

SNACKA OM AVUNDSJUK!?!?!?!?!?!?!?!?!

big_smile big_smile big_smile

själv dunkar man runt i en bmw från 89, men de käns ju bra ? big_smile haha

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

186 Inlägg
18 maj 2006
Du har ju din Chrysler Cab??? Det är bara att skryta med att du kan ställa dig upp i bilen!!!

Catch me if you can!

SSS -12
3 217 Inlägg
18 maj 2006
Jag är avundsjuk på dem flesta som har ett motoralternativ värt att prata om utan att använda ironi!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

41 Inlägg
18 maj 2006
Fuckface...du ska ine vara avundsjuk på nån...du vet vad man säger..."storleken har ingen betydelse" och så är det med motorer och bilar...jag är bara ute efter styling...

SSS -12
3 217 Inlägg
18 maj 2006
Sanci skrev:
Fuckface...du ska ine vara avundsjuk på nån...du vet vad man säger..."storleken har ingen betydelse" och så är det med motorer och bilar...jag är bara ute efter styling...

Så med andra ord så ska jag inte vara avundsjuk på folk som har 250 hk och turbo när jag har mina 105 hk...

Jag vill att man hjälplöst ska tryckas bak i sätet!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
18 maj 2006
Fuckface skrev:
Så med andra ord så ska jag inte vara avundsjuk på folk som har 250 hk och turbo när jag har mina 105 hk...

Nej, det tycker jag inte du ska vara tongue.. Vi med mindre motor blir iallafall gladare när bensinräkningen kommer , en de som har 200hk+ o.s.vwink...

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

671 Inlägg
18 maj 2006
SnuttisPuppen skrev:
Fuckface skrev:

Nej, det tycker jag inte du ska vara tongue.. Vi med mindre motor blir iallafall gladare när bensinräkningen kommer , en de som har 200hk+ o.s.vwink...

Att åka bil motorsvaga bilar är inte ett nöje, det är ett straff.

10 287 Inlägg
18 maj 2006
Jag vill att man hjälplöst ska tryckas bak,  i sätet!

Våldtäkt i bil???  :-D

/Göran

(Ursäkta min snuskiga humor - men "tryckas bak" kan ju tolkas som att....ja , ni förstår)

Fuckface skrev:
Jag vill att man hjälplöst ska tryckas bak i sätet!

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

sixten
252 Inlägg
18 maj 2006
eller lite kraft under huven...

SSS -12
3 217 Inlägg
18 maj 2006
Man ska bli våldtagen av kraften under huven! En blandning av båda, alla nöjda? tongue

Sök