Sålt bilarna och funderar på att köpa en impreza gt kombi -98 som gått ca 12000 mil. Nyservad, bytt kamrem, helt original i motorn förutom öppendump o öppet luftfilter.. Sitter krängninshämmare på också o brembobromsar. Sportstolar i läder
Bilen är importerad med servicebok både före och efter importen finns så det ska väll inte vara några problem.
Har fått ett bra pris också.
Bilen verkar vara i mycket fint skick, vad tycker ni borde jag slå till?
Svårt att säga utan att ha kollat på bilen själv. Men jag kan bara säga att jag är mkt nöjd med min impreza och jag har kört ca 1200mil me min sedan maj utan ett ända fel! Subaru är bra skit!
Sålt bilarna och funderar på att köpa en impreza gt kombi -98 som gått ca 12000 mil. Nyservad, bytt kamrem, helt original i motorn förutom öppendump o öppet luftfilter.. Sitter krängninshämmare på också o brembobromsar. Sportstolar i läder
Bilen är importerad med servicebok både före och efter importen finns så det ska väll inte vara några problem.
Har fått ett bra pris också.
Bilen verkar vara i mycket fint skick, vad tycker ni borde jag slå till?
sitter i samma sits som du. erbjuden en gt -00 men vet inte ett skit om subaru så jag kommer att kolla den här tråden hårt
Öppen dump kan förstöra LMM, som är väldigt känslig, på Imprezan. Detta leder till att bilen går som en påse nötter och kan leda till motorskador. Likaså kan ett öppet filter göra samma sak, särskilt om det är oljat.
Öppen dump kan förstöra LMM, som är väldigt känslig, på Imprezan. Detta leder till att bilen går som en påse nötter och kan leda till motorskador. Likaså kan ett öppet filter göra samma sak, särskilt om det är oljat.
Öppen dump är inte livsfarligt, kör man originalkattar kan man elda dom, men kattarna ska bort fortare än kvickt iallafall så då är det inget stort problem... Öppet filter däremot, det är djävulen själv.
körde en impreza gt kombi i helgen och jävlar vilken nöjesmaskin! Trodde aldrig dom kunde vara så roliga att köra men jävlar vad fel jag hade! Tyvärr kan jag inte ett skit om bilen så jag kan inte hjälpa till med några tips förutom att den som sagt var skitrolig att köra!