3476
Sök

Avgassystem till audi a6 2,0tFSI 2005--> ??????

79 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
skapar denna tråd då jag inte kan hitta ett sportsystem eller nåt liknande till nya mod av a6!
vet nån om det finns en anledning till varför det inte finns? eller finns det?? isf var?
konstigt tycker jag... borde ju kunna sälja hur mycket som helst!?

Do I really look like a guy with a plan? You know what I am? I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it. You know, I just do things...

Försöker iaf
12 819 Inlägg
27 november 2008
klass skrev:
skapar denna tråd då jag inte kan hitta ett sportsystem eller nåt liknande till nya mod av a6!
vet nån om det finns en anledning till varför det inte finns? eller finns det?? isf var?
konstigt tycker jag... borde ju kunna sälja hur mycket som helst!?

Tyvärr så är det ont om det på marknaden.

Audis avgassystem håller så bra kvalitè att de sällan byts ut, nog svårt att hitta ett originalsystem.

Det finns ett företag som tillverkar, men de tillverkar bara efter förfrågan, 20st åt gången.

Tyvärr är ju prislappen väldigt hög.

Ska se ifall jag kan hitta en länk till detta företag.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

79 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
Tack! det vore jätteschysst! vore kul att få lite finare ljud, 2,0an är ju inte så värst bra på det original... wink

Do I really look like a guy with a plan? You know what I am? I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it. You know, I just do things...

Sök