2877
Sök

köpa avgassystem hjälp!!!

x40
1 209 Inlägg
20 december 2008
Trådstartare
hej jag e ute o letar efter 3" avgassystem till min s40 som jag ska trimma till 250 hk. ja fråga e om ni eller nån ni känner har köpt eller testat avgassystem från sam bilmode?? hittade där en 3" halv sats för 3500. så snälla ni kan ni säga i fall jag ska köpa den eller ska jag leta vidare???

tack för allt hjälp!!!
Senast redigerat av mr_Hasse (20 december 2008)

Volvo S40 turbo.

39 Inlägg
20 december 2008
har du tillgång till svets samt kapmaskin så har biltema billiga men ändå bra 3" rör samt ljudämpare som fungerar bra...då kan du bygge ett själv....men det är ju mycket mycket smidigare att köpa ett komplett avgassystem :-) har inte så stor koll på vilka som säljer vad till vilka bilar.

x40
1 209 Inlägg
20 december 2008
Trådstartare
Rytterne_racing skrev:
har du tillgång till svets samt kapmaskin så har biltema billiga men ändå bra 3" rör samt ljudämpare som fungerar bra...då kan du bygge ett själv....men det är ju mycket mycket smidigare att köpa ett komplett avgassystem :-) har inte så stor koll på vilka som säljer vad till vilka bilar.

okej det blir ju svårt för mej kan fan inte svetsa.. och orka inte ge mej på d... så jag tror att det e ju letare att köpa färdig så e det bara att montera.. tack ändå... fast 3500 tycker jag inte att d inte så dyrt så.. för att jt har fast det nästa 5000 och det blir för dyrt just nu för mej...

Volvo S40 turbo.

x40
1 209 Inlägg
20 december 2008
Trådstartare
nån som vet hur den system på sams e??

Volvo S40 turbo.

x40
1 209 Inlägg
20 december 2008
Trådstartare
alltså e det ingen som har hört hur bra eller dåligt e det sporsystem från sams?? vill veta så snälla hjälp???

Volvo S40 turbo.

747 Inlägg
20 december 2008
Annars har ju JT fina system, bra passform dom jag monterat på iaf. Värt att kolla iaf!

http://www.jt-tuning.se/shop/

/ Toni Larsson

Sök