Är det bara basen som ska kosta max 2500 lr är det men slutsteg också? Om det är bara basen så skulle jag rekommendera denna.. http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=309991
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd=)
Japp det är bara för basen. Helst skulle jag dock vilja ha två 12". Har funderat på JVC CS-DX30, vad tror ni om den? Okej, ja den Pioneern verkar ju helt okej men den kräver väl ett kraftigt slutsteg eller har jag fel?
Japp det är bara för basen. Helst skulle jag dock vilja ha två 12". Har funderat på JVC CS-DX30, vad tror ni om den? Okej, ja den Pioneern verkar ju helt okej men den kräver väl ett kraftigt slutsteg eller har jag fel?
"Rått tryck" kräver alltid stora slutsteg. Har du inte råd med seriösa steg så nöj dig med en bas istället. En bas för 2.500 ska ha ett slutsteg för cirkus 5.000. Det är bättre än två basar och ett steg för 2.500.
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.
om du ska ha kicker prylar som du nämer i ditt inlägg i början så blir de billigaste med dom typ 4-5.000 kr. Om du vill ha dubbla basar.. Annars går det att få kicker prylar för 2-3.000 om du nöjer dig med en bas.