2952
Sök

Hur högt har det spelats med DD3515 och DD9515?

Konsult
1 247 Inlägg
11 januari 2009
Lustigt hur dessa troll alltid får föda.. Jag vänder på klacken och går någon annanstans..

1 785 Inlägg
11 januari 2009
KenLaRock skrev:
evilaudio skrev:
KenLaRock skrev:
Haha, okej här går vi på hårda tag.
Av din nyfikenhet. Jag är tidigare ljudingengör för Annexet Globen, 3 års ljudtekniker för Sabaton, samt. Evergrey, Producent för tuff Studios, och skribent för divese ljudmagasiner.

å va har PA prylar me dbdrag att göra??   de e ju som natt å dag.

Drog PA-prylar iom att ajg jobbar med PA-system. Varför paragrafhitler?

Jag skulle nog vilja säga att PA-System är raka motsatsen! De är byggda för att få ljud att breda ut sig över enorma publika ytor medans bilstereo är en starkt begränsad volym. Ett horn fungerar utmärkt i fri luft men inte speciellt bra om du sätter in den i ett starkt begränsat utrymme som en bil.

Till frågan om nämnda basar håller för effekten beror på hur du konstruerat lådan, vilka toner du kör i den samt om du har rena signaler från steget. Att det är kvaliéts basar tycker jag de har bevisat i många år nu! DD tillverkar både välljudande och högt spelande basar.
Senast redigerat av dbjanoz (11 januari 2009)

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

Sök