3094
Sök

Har osymetri i fronten på en Audi A6

9 Inlägg
13 januari 2009
Trådstartare
Jag har olika avstånd mellan grillen och strålkastarna ca 10 mm. Tight åt höger och stort avstånd åt vänster strålkastare??? Går det att justera? Har fluktat lite på andra av samma model kan se att symmetrin skiljer sig lite men jag anser att det är mer på min.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
13 januari 2009
Kanske har varit med om en olycka?

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Random Hero
4 047 Inlägg
13 januari 2009
kolla storleken på backspeglarna så får du se nåt annat som inte stämmer

Dog food lid. Backwards

9 Inlägg
13 januari 2009
Trådstartare
Ungefär somm dina öron då, det är väl klart att jag vet att backspeglarna inte har samma storlek. Men om nu bilen skulle ha varit med om ngn olycka kan kolla upp det i efterhand på ngt sätt.

133 Inlägg
13 januari 2009
Med lite tur e det registrerat i serviceboken finns ju ett avsnitt för skador där om jag inte minns helt fel.

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
13 januari 2009
Passformen är inte perfekt på bilar från fabrik. Det kanske bara är ett måndagsex?

ElectroRaggare
885 Inlägg
13 januari 2009
DusanMandick skrev:
kolla storleken på backspeglarna så får du se nåt annat som inte stämmer

hehe, sluta skrämma de små nu wink

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Random Hero
4 047 Inlägg
13 januari 2009
Mr_Audy skrev:
Ungefär somm dina öron då, det är väl klart att jag vet att backspeglarna inte har samma storlek. Men om nu bilen skulle ha varit med om ngn olycka kan kolla upp det i efterhand på ngt sätt.

tyska bilar har liten backspegel på vänster sida o stor på höger sida, inte alla men många

Dog food lid. Backwards

9 Inlägg
13 januari 2009
Trådstartare
Jag undrar om inte kofångaren gåt att justera lite åt ena hållet så det blir fullt lika synligt. tack för hjälpen pöjkar

Thorssa
13 januari 2009
DusanMandick skrev:
Mr_Audy skrev:

tyska bilar har liten backspegel på vänster sida o stor på höger sida, inte alla men många

Nä men däremot tvärtom wink Det var så under en viss period, framförallt på VAG-bilar men det verkar de ha gått ifrån nu som tur är.

Sök