Jag har olika avstånd mellan grillen och strålkastarna ca 10 mm. Tight åt höger och stort avstånd åt vänster strålkastare??? Går det att justera? Har fluktat lite på andra av samma model kan se att symmetrin skiljer sig lite men jag anser att det är mer på min.
Ungefär somm dina öron då, det är väl klart att jag vet att backspeglarna inte har samma storlek. Men om nu bilen skulle ha varit med om ngn olycka kan kolla upp det i efterhand på ngt sätt.
Ungefär somm dina öron då, det är väl klart att jag vet att backspeglarna inte har samma storlek. Men om nu bilen skulle ha varit med om ngn olycka kan kolla upp det i efterhand på ngt sätt.
tyska bilar har liten backspegel på vänster sida o stor på höger sida, inte alla men många
tyska bilar har liten backspegel på vänster sida o stor på höger sida, inte alla men många
Nä men däremot tvärtom Det var så under en viss period, framförallt på VAG-bilar men det verkar de ha gått ifrån nu som tur är.