2980
Sök

Laga "trådarna" i eluppvärmd bakruta?

133 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
Sökte men fann inget härinne om det, det är så att ett par av trådarna i bakrutan verkar vara av till uppvärmingen vilket medför att bara halva rutan tinas upp.
Är det nåt man kan laga och kan man göra det själv?

\\
Bremnes

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)

Random Hero
4 047 Inlägg
15 januari 2009
det finns en viss färg som är till för o laga sånt, o de finns en tråd om hur de funka, sök på defroster lr likande

Dog food lid. Backwards

5 089 Inlägg
15 januari 2009
Jag fick bara 380 träffar på google när jag sökte på exakt samma topic du skrev;) men efter att ha tittar på första länken så skall det tydligen finnas rep. kitt på mekonomen att köpa. har för mig att jag såg ett avsnitt med typ bosse bil när han lagar med ett sådant.

\Lindgren

133 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
FLindgren skrev:
Jag fick bara 380 träffar på google när jag sökte på exakt samma topic du skrev;) men efter att ha tittar på första länken så skall det tydligen finnas rep. kitt på mekonomen att köpa. har för mig att jag såg ett avsnitt med typ bosse bil när han lagar med ett sådant.

Jag googla aldrig då jag gärna ville ha svar från nån som kanske testat eller så...
Vill nämligen inte ha en sönderkladdad bakruta och vill fixa det innan toningen annars blir det att leta på tippen efter en ny som är hel.

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)

Sök