4002
Sök

Paypal strular ! (kan bara köpa lite åt gången)

122 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
Sitter och beställer på ebay, beställde en sak imorse, så när jag skulle betala gick allt fint, men när jag skulle beställa nästa grej så funkade det inte och det står att man har problem med paypal, provar igen så står det att man ska lägga till ett kort (har precis tagit ut ett visa kort som jag lagt till och aktiverat)

Sedan vid lunch provade jag igen, och då funkade det att beställa typ 3-4saker sen blev det samma sak igen,

Nu väl hemma skulle jag kolla om det funkade och visst gjorde det de ! Men denna gången köpte jag bara 2saker sedan sa den ifrån igen...

Är det nån tidsbegränsning eller är det nån jävla smurf som sitter och bestämmer om köpet ska gå igenom eller inte ! ?

Fan det är nog med krångel tycker man så ska det strula ännu mera..

Någon som upplevt samma ? (innan när jag beställt från ebay och använt paypal så har det funkat fint !)
Senast redigerat av Emil741 (20 januari 2009)

Egentligen TSDI

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
20 januari 2009
du får se till att få kontot "verified" då slipper du penga gränsen samt att fler tar emot betalning från dig.

122 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
sir_daniel skrev:
du får se till att få kontot "verified" då slipper du penga gränsen samt att fler tar emot betalning från dig.

Är det de när man väntar typ 3-4dagar på att koden ska visas på ens internetbank ? För den koden kom imorse hade inte beställt något innan jag skrev in den koden.

Egentligen TSDI

12 086 Inlägg
20 januari 2009
Jag tror kontot blir verifierat automatiskt när man ansluter ett kort.

Jag tror inte de är någon smurf som bestämmer om du ska få köpa lr inte iaf smile
De är någon bug kanske, vänta ett tag o try again smile

627 Inlägg
20 januari 2009
Emil741 skrev:
sir_daniel skrev:

Är det de när man väntar typ 3-4dagar på att koden ska visas på ens internetbank ? För den koden kom imorse hade inte beställt något innan jag skrev in den koden.

Japp du verifierar via den koden du får. Är rätt ny på paypal själv och läste nyligen igenom vad som gäller. Det är satt en gräns som du kan häva när du knappat in koden du får via ditt kontoutdrag.

We Ride Togheter, We Die Togheter!

672 Inlägg
20 januari 2009
Har för mej att koden syntes på kontoutdraget/internettbanken efter några dagar, sen bara knappa in den.

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

122 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
Tack ! det är precis det jag gjort ! men ändå så strular det såhär !

Känns lite skumt då jag sist EJ gjorde det och då funkade det hur bra som hellst (ca 1/2 år sen)

- Emil

Egentligen TSDI

Sök