3337
Sök

Biltema Fjäderverktyg Bra/anus?

Ingenjör
56 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
Som ämnet lyder. Är biltemas nya fjäderkompressor nått att ha? Ser identisk ut med mac-tools frågan är om den är lika bra? mac-tools är godkännd med muttermaskin dock inte biltemas. man orkar ju intre stå och handveva

kör klaan på jobbet och den är ju suverän men kosstar ca 8-9 000 också kontra 1900 på biltema smile

någon som har erfarenhet?

Mvh Erik

5 089 Inlägg
19 januari 2009
är det inte garanti från biltema?
Och hur menar du med inte lika bra? finns väll bara ett syfte med dom?
Senast redigerat av FLindgren (19 januari 2009)

\Lindgren

* Klåpare
1 718 Inlägg
20 januari 2009
Jag har aldrig lyckats att ha sönder någon, men jag orkar iofs handveva. wink Men köp en och prova, går den sönder så har du ju garanti, precis som FLindgren säger.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

12 086 Inlägg
20 januari 2009
Manar du deras nya sats som verkstäder har?

De funkar nog skitbra men de är svårt o komma åt om fjädrarna sitter på bilen.

Ingenjör
56 Inlägg
21 januari 2009
Trådstartare
ja det är deras nya sats jag tänker på.

men varför ska man komprimera fjädrarna på bilen ?

Nån som har koll på biltemas garanti. köper jag den. och så skär den ihop efter en vecka. får man pengarna tillbaks? har ju ingen användning för en ny om det inte håller..

Mvh Erik

5 089 Inlägg
21 januari 2009
Erkki skrev:

Nån som har koll på biltemas garanti. köper jag den. och så skär den ihop efter en vecka. får man pengarna tillbaks? har ju ingen användning för en ny om det inte håller..

är nog minst ett år iaf, många utav deras grejjer är det tre år.. verktygen är dte väll 10 år på iaf.. köp på bara;)

\Lindgren

Trätekniker
387 Inlägg
21 januari 2009
Vad har verktyget för art.nr?

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......

Saabvilde!
1 708 Inlägg
21 januari 2009
Erkki skrev:

Det kan ju vara bra om det är bakvagnen på en bil som har separat fjäder och stötdämpare, slippa släppa på vakvagnen för att få bort fjädern! smile Hoppas du förstod vad jag menade. wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Sök