2197
Sök

vinge till a4?

36 Inlägg
21 januari 2009
Trådstartare
är det någon som vet om några snygga stilrena vingar till audi a4? letar som en galning men hittar ingen som faller mig i smaken. hmm

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
21 januari 2009
En "m3" läpp är ju det klart snyggaste smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
21 januari 2009
_Norrland_ skrev:

Eller den "CSL" inspirerade saken Mäki gjorde till sin A4 blev förbannat snygg... smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
21 januari 2009
Irmscher Vectra skrev:
_Norrland_ skrev:

Eller den "CSL" inspirerade saken Mäki gjorde till sin A4 blev förbannat snygg... smile

Helt klart smile Men blir ju en del jobb med det big_smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

8 197 Inlägg
21 januari 2009
_Norrland_ skrev:
Irmscher Vectra skrev:
_Norrland_ skrev:

Helt klart smile Men blir ju en del jobb med det big_smile

Jo, men snyggt blev det. ^^

-Sir Jackie Stewart

36 Inlägg
21 januari 2009
Trådstartare
jag har hittat en vinge som e stilren. kolla in Mr_Gunnarsson? kolla hans vinge. big_smilebig_smile men jag har skrivit till honom för länge sen vart han har fått tag på den men han svara inte. sad

Oftare ökänd än okänd...
54 Inlägg
21 januari 2009
Den mest stilrena vingen till b5:ornas sedaner är ju självklart den från JE-design, " audiholic" har den tex. Säljs på dahlbäck:)

36 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
m_o_r_p_h skrev:
Den mest stilrena vingen till b5:ornas sedaner är ju självklart den från JE-design, " audiholic" har den tex. Säljs på dahlbäck:)

nja. tongue tycker den blir lite för hög. vill ha en som e lite mer lik en 850 r vinge lr något liknande en som inte får upp för mycket smile

8 197 Inlägg
22 januari 2009
Gör som jag. Sätt dit en vinge från en Honda CRX Del Sol.. Borde passa rätt bra på en A4 med.
Var kanonfattning på både Vectra A och B.. smile Ingen ful vinge och lagom hög, jag hatar för höga vingar. wink
Bilder har jag i galleriet om nån e nyfiken. smile

MVH. T.

-Sir Jackie Stewart

36 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
Irmscher Vectra skrev:
Gör som jag. Sätt dit en vinge från en Honda CRX Del Sol.. Borde passa rätt bra på en A4 med.
Var kanonfattning på både Vectra A och B.. smile Ingen ful vinge och lagom hög, jag hatar för höga vingar. wink
Bilder har jag i galleriet om nån e nyfiken. smile

MVH. T.

är det den vingen du hade på vectran lr? tongue den kan funka om man kapar av benen lite så den ligger imot karossen ute i kanterna big_smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 januari 2009
Om det nu är för mycket jobb att göra "min" vinge wink Så kan du väl köpa utgångsvingen? smile Den är fin redan då tycker jag.

http://www.realcar.se/images/products/00055045.jpg

Finns på både mh-styling och realcar, som en M3 läpp fast lite högre och lite kaxigare.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

36 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
Mäki skrev:
Om det nu är för mycket jobb att göra "min" vinge wink Så kan du väl köpa utgångsvingen? smile Den är fin redan då tycker jag.

http://www.realcar.se/images/products/00055045.jpg

Finns på både mh-styling och realcar, som en M3 läpp fast lite högre och lite kaxigare.

mm ska fundera lite till innan jag bestämmer mig. tongue

Sök