Är ganska ny på bilstereo fronten. Vill sätta in lite bättre ljud i min Audi A4 avant, tänkte byta framsystemet, stereo och sätta in sub för relativt lite pengar. Såg det här systemet som verkar vara prisvärt GAS Alpha X2 + 2x12" baslåda för 2300 (gå in på hemsidan, gick inte att länka). Tänkte kolla med er som har lite erfarenhet om det är något att ha? Vilken kvalité grejorna håller? Tar gärna emot andra förslag!
ja tycker GAS funkar bra.. har aldrig haft sj men ganska många ja känner har de o i dom spelar de ju inte dåligt precis.. om inte annat kan du ju köpa rockford dom ä ju dyrare men spelar riktigt bra..
Jag tror jag har det systemet som du pratar om. Gå in på min bil så ser du en bild på det. Som jag skrev på bildkommentaren så får man mycket ljud för pengarna.
Tack för svaren!!! Låter bra, duger nog till mig i alla fall... Någon som vet något om steget?? räcker det till att driva ett framsystem också?? Blir det stor skillnad om jag använder steget för att driva frontsystemet istället för med huvudenheten??
jag har just 2 ts gas alfa men ja driver dom 2 på ett gas alfa 4 kanals steg som är bryggat och sen har ja ett till gas alfa 4 kanals steg till mitt gas silver 5,25:or i fram och 6,5 i bak.. funkar bra för att vara så biligt..
Har någon nått förslag ut jag ska koppla mitt 4kanal slutsteg för att jag ska få ut mest effekt i min baslåda? Jag har GAS 2x10" och GAS X4 4kanalig?
du brygar bara 4kanalssteget.. alltså du sätter plus på plus och sen hoppar du över en utgång och sätter minus på minus.. så du alltså får en bashögtalare på 2 utånger.