4623
Sök

Hjälp, problem med blocket!

Sanizz
24 januari 2009
Trådstartare
Ja som rubriken lyder så har jag problem med blocket under en längre period. Hoppas nu på att få hjälp av er.

Problemet > Ja väljer kategorin "Bilar" och söker (inget händer än). Men när jag väl öppnar en annons så kopplas jag ut ur internet. Och det är enbart på bilar, allt annat fungerar. Helt mystiskt, någon som haft samma problem eller vet hur man fixar detta? Tacksam för svar!

Mvh lambi

Mr: Mike
231 Inlägg
24 januari 2009
Prova att uppgradera din "webbläsare", annars ladda ner Firefox (annan webbläsare) och se om det hjälper.

-=What we do in life, echoes in eternity=-
-=TACK TILL=-
-Philip "Wassen" -Lennart (Allt med bil och däck) -ECUmaster.se - Erland Cox (topplocksverkstan) - Leif (Leifs Billackering) - Jesper (abrmotorsport.se) - Gustav "Gurra" - Övriga grabbar i garaget

Sanizz
24 januari 2009
Trådstartare
Har testat det, har provat med 3 olika webbläsare hmm Helt skumt

Sanizz
25 januari 2009
Trådstartare
Absolut ingen som kan hjälpa mig???

649 Inlägg
25 januari 2009
jag har haft problem men att lägga in annons, Har testat 3 mailadresser säkert 5ggr på dom 2 först. Den 3:de funkade..hmm

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

Sanizz
25 januari 2009
Trådstartare
Toyotagalen skrev:
jag har haft problem men att lägga in annons, Har testat 3 mailadresser säkert 5ggr på dom 2 först. Den 3:de funkade..hmm

Fan va mysko =S undra om de är upp till dom eller oss!

86 Inlägg
25 januari 2009
Jag tror det är din flickvän/familj som inte vill att du ska köpa någon mer bil,möjligtvis banken också så dom har satt upp en blockering för att söka på bilar tongue

Bly fot? Nej bara tung på gasen

73 Inlägg
25 januari 2009
acix skrev:
Jag tror det är din flickvän/familj som inte vill att du ska köpa någon mer bil,möjligtvis banken också så dom har satt upp en blockering för att söka på bilar tongue

haha kan vara så men kommer inte på nåt du har ju testat allt annars åker du till kompisen bara och kollar smile

oberoende är att vara beroende av oberoende :)

122 Inlägg
25 januari 2009
Testa att radera cookies

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH

1 854 Inlägg
25 januari 2009
jag hade samma fel, det försvann efter några dagar.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
25 januari 2009
Skumt, men eftersom det fungerar för så många andra så gissar jag på ett lokalt fel. Funkar det på en annan dator med samma uppkoppling? Borde inte spela roll men isf kan man lokalisera felet till just denna datorn.

Ta sedan verktyg, ta bort webhistorik, ta bort allt, tryck i "ta även bort filer och inställningar som lagras av tillägg" och tryck sen ja. Funkar det fortfarande inte? (gäller IE 7 och 8)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sanizz
28 januari 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Skumt, men eftersom det fungerar för så många andra så gissar jag på ett lokalt fel. Funkar det på en annan dator med samma uppkoppling? Borde inte spela roll men isf kan man lokalisera felet till just denna datorn.

Ta sedan verktyg, ta bort webhistorik, ta bort allt, tryck i "ta även bort filer och inställningar som lagras av tillägg" och tryck sen ja. Funkar det fortfarande inte? (gäller IE 7 och 8)

Det är samma problem på alla datorer i hemmet. Men ska testa det du tipsade så får vi hoppas att det fixar sig. Tack smile // Lambi

Sök