Tjenare, Tänkte lägga upp ett litet projet på sjuföttin!
Lite Historia; Köpte bilen i Ale för 1500:-, prutade ner den till det från 2500:-hann att köra med den i 2 dagar innan den bara dog Har inte fått igång den sen dess. men här är lite grejjer som vi gjorde på den, och mer kommer!
3=klart
2=kanske
1=kommer sedan
1 Luftmassmätare
3 Rattmuff!
3 Få bilen att starta
1 90:ans bakljus
1 Laga rost
1 byta fälgar och däck
2 Lacka om den
3 Vita blinkers runt om
Stereo, halvt fixat
Bränt Lammellerna lite
Slitit ner bromsklossarna.
1 Tona rutorna
1 Sport tratt
Nu till bilderna!
före!
Efter!
Uppdate!
Har plockat loss bränslepumpen nu. körde den på ett bilbatteri, men den har hängt sig. sen slog brorsan lite på den och då dogden totalt så nästa jag ska inhandla är en ny pump! kommer även fräscha till ventilkåpan lite. volvo texten ska bli röd och kåpan svart. Ny luftmassemätare får jag köpa på skroten någon dag. Funderar även på att byta inredningen till blå 760 inredning. vad tycks?
Uppdate!
har fixat pumpen nu. så nu går den som ett ollon! Bilen fick även hälsa på diket när vi väl fick igång den Hihi, men inga skador på bilen! Men jag måste skaffa luftmassmätare nu! Nu när vi har lov så kommer jag skaffa 740 90:ans bakljus, Kanske även rattmuff, Toning till rutorna, samt röda ok! återkommer snart med bilder!
Uppdate!
tjena, Har gjort lite smått och gott på bilen nu. Slipat ner diverse rostiga grejjer och lackat dom med metallic hammarlack.
Den lacken kommer även på oken! Har också funtat på en annan färg till bilen. Nån som har något förslag?Ska även fixa den blåa 760 inredningen under lovet och även klä innertaket med svart "porrludd". Byta ena lampglaset också bilder kommer nog senast imorgon.
Kommentera Lagom!