3107
Sök

Bygga eget avgassystem?

26 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
har en tanke på om jag ska bygga ett eget avgassystem till min audi a3. från cat och bakåt. plus att jag köper framrör och sport kat från bsr. jag hade tänkt mig 3". är det värt det? tjärnar man ngt märkvärdigt då det?? och om det är värt allt besvär? MVH// rickard
Senast redigerat av phixius (3 februari 2009)

222 Inlägg
3 februari 2009
tjänar o tjänar vete fan men jag skulle någ göra det ifall ajg hade kontakt med nån rör firma tongue köpa rör billigt:P

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se

Xenoholic
2 559 Inlägg
3 februari 2009
Köp färdigt. Har byggt själv till flera bilar men det blir inte mycket billigare o ett skit att få det bra.

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

537 Inlägg
3 februari 2009
Köp ett som är färdigt. Du kommer knappt spara in någon slang, framför allt kommer du förlora i tid.

1 853 Inlägg
3 februari 2009
Kan du svetsa rostfritt och har rör, och rör bock så tjänar du på det... känner du någon som har rör och kan svetsa och bocka dom så ja då kan du tjänar på det...

Annars inte... det blir minst lika dyrt att leja en firma som ska göra ett hantverk av det hela då dom dels tar betalt för materialet och dels per timme...

+ att köper du färdig sats så passar det bolt on, och du kan montera det själv…

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
3 februari 2009
Tror inte att du kommer att tjäna en spänn, men spara däremot.. Har du kunskap/tillgång om/till allt som ovanstående skriver så varför inte? Jag sparade 2500,- på rostfritt cat-back till Hyndan

Sök