4411
Sök

Byte av orginalstereo, vad för adapter?!

44 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
Hej!

Ska nu byta ut min orginal bigfront stereo på min volvo s70 -98, och då passar ju inte orginal kablarna på nya stereon.

Så jag undrar vad jag ska köpa för adapter (adaptrar)? har kikat på brls hemsida men jag är inte så kunnig inom bilstereo.

Tacksam för svar!

1 562 Inlägg
4 februari 2009
Markus_K skrev:
Hej!

Ska nu byta ut min orginal bigfront stereo på min volvo s70 -98, och då passar ju inte orginal kablarna på nya stereon.

Så jag undrar vad jag ska köpa för adapter (adaptrar)? har kikat på brls hemsida men jag är inte så kunnig inom bilstereo.

Tacksam för svar!

fråga efter ett iso kablage till din bil så löser det sig.

44 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
mange_240 skrev:
Markus_K skrev:
Hej!

Tacksam för svar!

Okey, tack!

1 562 Inlägg
5 februari 2009
Markus_K skrev:
mange_240 skrev:
Markus_K skrev:
Hej!

Tacksam för svar!

Okey, tack!

försökte hitta ngn länk, hittade dock ingen men såg att de finns på de flesta ställen till din bil så de löser sig säkert:)

982 Inlägg
5 februari 2009
http://brl.se/main.aspx?mc=517&c=517&p=1677

har sån själv..du får koppla bort original slutsteget..lättast är att du tar med bilen till brl..för man får rycka isär kablaget lite längre ner

68 Inlägg
5 februari 2009
Gå till volvo
Billigare än eftermarknads grejer.
Dom har även prylfacket.

"Fuck no, not today, thank you kindly."
Livet utan turbo suger

Sök