4067
Sök

Saab 93 Linearplus 1,8t

3 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
#1
Tjenare..
Jag har precis skaffat mig en Saab 93 Linear 05a..
Jag har lite fix som jag skulle vilja göra på den, bla fixa dit vector paketet på den.. Jag undrar om det är någon som vet ungefär priset på hur mkt ett vector paket till Saab kostar?


1 190 Inlägg
6 februari 2009
#2
Då skulle du köpt en vector. Kan nästan garantera att det kommer kosta mer att köpa delarna lösa än vad det hade kostat att lägga ngra 1000 lappar extra på att köpa en vector istället.


Redlinefoto
259 Inlägg
6 februari 2009
#3
Säger som master_lars skrev...

Men när du menar vector paketet menar du kjolarna eller allt innuti bilen med? för e det bara kjolarna är det ju bara lämna in dom på lakering det är ju samma på linear och vector...
men ska du uppgradera hela bilen till en vector kan det nog kosta en hel del...

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P

3 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
#4
näe jag ska inte göra något åt innehållet. Bara sätta på vector kjolarna..
Anledningen att jag inte köpte vector från början va för att jag fick ett sånt bra pris på denna!
men när jag glor på bilder så tycker jag att fram kjolen ser mer sportig ut än den på linear?


GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
6 februari 2009
#5
Kjolarna är lika på Linear, Arc och Vector. Enda som skiljer är om dom är lackade eller ej, det kan göra så att dom ser annorlunda ut i formen. Så in med dina lack så ger det ett rejält lyft! smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Redlinefoto
259 Inlägg
6 februari 2009
#6
Thegers skrev:
näe jag ska inte göra något åt innehållet. Bara sätta på vector kjolarna..
Anledningen att jag inte köpte vector från början va för att jag fick ett sånt bra pris på denna!
men när jag glor på bilder så tycker jag att fram kjolen ser mer sportig ut än den på linear?

Ne det ska inte vara någon skillnad på framkjolen, det är bara aeron som har sportigare linear och vector har samma...

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P

3 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
#7
Okey då vet jag. Tack för hjälpen smile



Sök