3922
Sök

Uppgradera eller köpa ny dator?

Sleeper
3 084 Inlägg
2 februari 2009
Du förlorar ju mer pengar på att uppgradera den där än att köpa en ny för 10000 sen sälja efter ett år

Edit: med någon liten överdrift.
Senast redigerat av Sushikocken (2 februari 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Adder
972 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
Ang "lagg" så är de för mig att de hackar sen om de beror på pingen eller hårdvaran de är ju fenomentet jag menar.

http://www.pricerunner.se/pc/223/Statio … 00=1129200

Köpa någon av dessa och komplettera med 1GB ram till, ett bra grafikkort, ljudkort

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\

Adder
972 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
Så nu är jag klar för denna gång.

Köpte ett nytt grafikkort samt lite snabbare minnen och vipps så försvann "lagget" / hackningarna i spelet samt att de gick smärt fritt att spela upp blu ray samt att de var hmdi ut som en bonus.

Allt kosta ca 1000 kr så då man kan lägga några extra kulor på bilen istället smile

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
// <°))>< ><(((((°> \\

535 Inlägg
11 februari 2009
Adder skrev:

Köpte ett nytt grafikkort samt lite snabbare minnen och vipps så försvann "lagget" / hackningarna i spelet samt att de gick smärt fritt att spela upp blu ray samt att de var hmdi ut som en bonus.

Allt kosta ca 1000 kr så då man kan lägga några extra kulor på bilen istället smile

vad blev de för grafikort då?

Adder
972 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
aha_100 skrev:
Adder skrev:

vad blev de för grafikort då?

Vart ett Radeon HD 4850

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
// <°))>< ><(((((°> \\

Sök