4359
Sök

Film - Isdrifting skogsby,gustav

563 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
######################################################################

Kolla in dagens körning på isen!

######################################################################

http://www.garaget.org/video/yxc5y4pxjos6
Senast redigerat av DDESIGN (7 februari 2009)

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

317 Inlägg
8 februari 2009
Den var snabbt ute smile Får vi göra om!

Vi kan billjud - www.brl.se - Vi kan billjud

Bröderna bus
118 Inlägg
8 februari 2009
camaro67 skrev:
Najs. Hörde att skogsby sköt lådan på 200:an igår. Själv så sköt jag min idag på volvon där..

vart sköt du lådan?
på söderhavet?

har varit några och åkt där idag vilket är SKIT kul eftersom hela banan är förstörd.......
Senast redigerat av Skogsby (8 februari 2009)

Meister
6 763 Inlägg
8 februari 2009
Skogsby skrev:
camaro67 skrev:
Najs. Hörde att skogsby sköt lådan på 200:an igår. Själv så sköt jag min idag på volvon där..

vart sköt du lådan?
på söderhavet?

har varit några och åkt där idag vilket är SKIT kul eftersom hela banan är förstörd.......

På logsjön. Vad är de som är förstört där?

Bröderna bus
118 Inlägg
8 februari 2009
camaro67 skrev:
Skogsby skrev:
camaro67 skrev:

vart sköt du lådan?
på söderhavet?

På logsjön. Vad är de som är förstört där?

Dom kör med vanliga vinter däck och sjuter in snö från cross banan vilket är dumt mot dom som åker cross med .. när vi är på isen brukar vi bara köra i bil spåret och låta crossarna få köra ifred ! blir så spårigt för dom annars!

några ungdomar i kumla kör på söderhavet nattetid och kör överhela isen slänger skräp och papper överallt.
dock har vi hittat ett namn på en räkning som hade fysigt fast i en kartong med lite grejer..
smile

649 Inlägg
8 februari 2009
ncie film

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

1 270 Inlägg
23 februari 2009
Kul film smile men vart kan man kolla på bilderna från den dagen om det finns nåra uppe? nån som vet? smile

Sök